Kövess minket!
Keresés
Szerzők
Kategóriák

Címkék

afonya (1) ananaszle (1) Ankle (1) Asics (1) bio (1) Boka (1) Bokaszorító (1) brownie (3) búzafűlé (1) céklalé (1) cleaneating (48) Combat (1) Compression (1) csiga (1) cukormentes (5) dieta (62) edzes (1) egeszseg (40) elsohet (1) elsonap (2) etteremteszt (1) fagyi (1) fánk (1) felkeszules (1) Fiametta (1) Fit-Active (1) Futás (3) gastro (66) gasztro (62) Gloves (1) glutenmentes (4) harmadikhet (7) harmadiknap (2) harmincadiknap (1) harmincegyediknap (1) harmincharmadiknap (1) harminchatodiknap (1) harminckettediknap (1) harminckilencediknap (1) harmincnegyediknap (1) harmincnyolcadiknap (1) harmincotodiknap (1) hatlapos (1) hatodikhet (6) hatodiknap (1) hetediknap (1) Hideg (2) huszadiknap (1) huszonegyediknap (1) huszonharmadiknap (1) huszonhatodiknap (1) huszonhetediknap (1) huszonkettediknap (1) huszonkilencediknap (1) huszonnegyediknap (1) huszonnyolcadiknap (1) huszonotodiknap (1) Hyperwarm (1) Ízületvédelem (1) kakaos (1) Kesztyű (1) kilencediknap (1) Knee (1) kocka (1) Kompressziós (1) light (60) masodikhet (7) masodiknap (1) Megelőzés (1) miri (69) muffin (1) My protein (2) Nadrág (1) negyedikhet (8) negyediknap (2) negyvenediknap (1) Nike (2) nyolcadiknap (1) otodikhet (8) otodiknap (1) paleo (3) PinkCadillac (1) pite (1) Pro (2) recept (65) répalé (1) review (7) rudi (1) sajttorta (2) Sleeve (1) SpartanRace (2) Sportsérülés (1) Steinberger (5) stories (2) szilvas (1) tábor (1) Tél (2) Térd (1) Térdszorító (1) Tights (1) tisztitókúra (5) tizediknap (1) tizenegyediknap (1) tizenharmadiknap (1) tizenhatodiknap (1) tizenhetediknap (1) tizenkettediknap (1) tizenkilencediknap (1) tizennegyediknap (1) tizennyolcadiknap (1) tizenotodiknap (1) torta (1) trend (47) Tréning (2) turo (1) turorudi (1) turotorta (1) Védelem (1) vega (3) vegan (1) vendegblogger (3) Winter (1) zab (1) zabkeksz (1) zoldsegle (1)

Horváth Fiametta vagyok, mióta az eszemet tudom a sport nagy szerepet játszik az életemben. Hobbi szinten rengeteget kipróbáltam már (kézilabda, foci, kosárlabda, tenisz, küzdősportok, úszás, torna - még sorolhatnám tovább is). Szakmai szinten az elmúlt években szereztem egy sportszervező diplomát, teremedzői és gyermekfitnesz oktatói végzettséget. Jelenleg egy fitneszteremben dolgozom, és mellette 2-6 éves gyerekeknek tartok aerobik órákat.



Célom, egy tökéletes alak elérése, mely már egy ideje nem csak álom, hanem a minden napom harca, lassan fél éve hétről-hétre személyi edzővel dolgozok azon, hogy valósággá váljon. Így kerültem Kecskemétre életem első edzőtáborába, az I. Fit-Active táborba.

Egy csodás hétvége, gyönyörű helyszín, két terem, nyolc edző: Borsos Péter, Katus Attila, Kovács Máté, Kiss Gábor, Simon Szimonetta, Szalka Andrea, Koltai Mónika, Zólyomi-Zsirkai Noémi.
Tizennyolc óratípus: fatkiller, cardio kick-box, hot iron, dance aerobik, funkcionális training, intervall, afrodance, gerinc és stretching, dinamikus jóga, highenergy, iron box, dbands fitness, best body, iron cross, animal moves, fullkondi, zsírégető, fitness mix, „together” edzés.
Táplálkozási szeminárium Silye Gabriellával és életmód tanácsadás Katus Atillától.
Egy nagyon lelkes edzeni vágyó társaság, jó hangulat, új barátok, rengeteg móka és kacagás, ez volt a Fit-Active tábor.

Na de, hogy is csöppentem én bele?

A táborba a személyi edzőm hívott meg - aki egyben az egyik főszervezőként is tevékenykedett-, így egy pillanatig sem volt számomra kérdés, hogy ott folytatjuk majd heti munkánkat. Lelkesen mesélte időről-időre a tábori előkészületek alakulását, a végére már azon kaptam magam, hogy minden nap meglátogattam az esemény közösségi oldalát. Figyeltem, osztottak-e meg valami új információt, tervezgettem, melyik órákat, edzőket szeretném kipróbálni. Utolsó napra a kinyomtatott órarendemen gyakorlatilag minden be volt jelölve.

Persze, mivel terminátor nem vagyok, így nem tudtam az összes órán részt venni. A pénteki, első napon, a fatkiller, a cardio kick-box és a funkcionális edzéseket látogattam. Szombaton a kezdődő izomláztól csak kettőre jutott energiám – a két, általam előzetesen legjobban várt, és így utólag mondhatom, a legjobban sikerültekre -, a dbands fitnesz-t és az animal moves-t próbáltam ki. Az utolsó napi „together” (közös/együtt) munka pedig a szervezőket dicséri, hiszen egy köredzés formájában az összes jelenlevő oktató megdolgoztatott minket, ami számomra feltette az i-re a pontot – hiszen szerettem volna mindnyájukat megismerni.

Egy tökéletes tábor tökéletes zárása volt.


A következőkben, szeretnék egy pár szót ejteni magukról az edzés típusokról, illetve oktatóikról, afféle kedvcsinálóként számotokra.




Az első, amin részt vettem az egy Fatkiller edzés volt Simon Szimonettával. Szimit már párszor láttam az edzőteremben és mindig irigykedtem tökéletes alakjára. Kíváncsi voltam, vajon milyen órát tart, főleg, mert én egy „mosolygós gyilkos” (abszolút pozitív értelemben) edzőnek gondoltam - első ránézésre. Sokat nem tévedtem, hiszen az óra minden percét nagyon élveztem, végül ezzel a lendülettel és mosollyal az arcomon terültem el a befejező nyújtásokat követően. Ahhoz képest, hogy féltem - nem szoktam ilyen jellegű órákra járni -, nagyon örülök, hogy rávettem magam és kipróbáltam. Szimi egy nagyszerű edző, aki kedvességével és elért sikereivel példázva segít minden fejlődni vágyónak.




Borsos Pétert két edzésen is teszteltem. Az első egy cardió kick-box volt, mely vegyes érzelmeket váltott ki belőlem. Korábban küzdősportoltam, így a kick-boksz alapvetően nem állt messze tőlem, ellenben az óra szerves részét képző koreográfival, mellyel meggyűlt a bajom - tudom, ez az én hibám, nem igazán vagyok jó benne. Petit viszont dicséret illeti, végig próbálta fenntartani mindenki lelkesedését.
A másik általa vezényelt óra a DBands Fitness névre hallgatott, melyet előzetesen talán legjobban vártam. Sok minden jót hallottam már róla korábban, de a valóság minden elvárásomat felülmúlta. Egy nagyon jó eszköz, mellyel minden kényes női területet át lehet mozgatni. Ezt a módszert biztosan alkalmazni fogom a saját edzéseim színesítésére is.




Kovács Máté funkcionális edzése nem volt számomra ismeretlen, hiszen személyi edzőmként hétről-hétre hasonló edzésekkel „kínoz”. Előzetes elvárásaimnak megfelelően, egy változatos, főként saját testsúllyal végzett órát tartott, szabad súlyzós gyakorlatokkal megspékelve. Pont olyat, ami után a lépcsőn való lesétálás is kihívásnak érzed, a másnapi garantált izomlázról nem is beszélve.
Az Animal moves volt a másik óra, amit nagyon vártam. Máté nem árult el róla semmit korábban, így csak találgatni tudtam, vajon mire számíthatok. Be kell vallanom, sosem gondoltam volna, hogy felnőttként állatokat utánzó gyakorlatokkal fogok csúszni-mászni a földön, egy edzés keretei között. Rettentően élveztem, ahogy a többi résztvevő is – ezt a sok kacagás ékes bizonyítékként szolgált! Lehet elfogultsággal vádolni az edző személye iránt, vagy azért, mert gyerek fitnesz instruktorként a módszer közel áll a szívemhez, de számomra ő volt a tábor favoritja.

Összességében nagyon jól éreztem magam. Remek edzőket ismerhettem, meg akik jó házigazdaként végig figyeltek a vendégekre, illetve biztosították, hogy végig fantasztikus hangulatban teljen a 3 nap. Mondhatni, a végére egy kis családdá formálódott a társaság. A rengeteg élmény mellett új barátokkal is gazdagodtam. Már alig várom a folytatást…



II. Fit-Active táborra fel!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymer.blog.hu/api/trackback/id/tr798098572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása