Kövess minket!
Keresés
Szerzők
Kategóriák

Címkék

afonya (1) ananaszle (1) Ankle (1) Asics (1) bio (1) Boka (1) Bokaszorító (1) brownie (3) búzafűlé (1) céklalé (1) cleaneating (48) Combat (1) Compression (1) csiga (1) cukormentes (5) dieta (62) edzes (1) egeszseg (40) elsohet (1) elsonap (2) etteremteszt (1) fagyi (1) fánk (1) felkeszules (1) Fiametta (1) Fit-Active (1) Futás (3) gastro (66) gasztro (62) Gloves (1) glutenmentes (4) harmadikhet (7) harmadiknap (2) harmincadiknap (1) harmincegyediknap (1) harmincharmadiknap (1) harminchatodiknap (1) harminckettediknap (1) harminckilencediknap (1) harmincnegyediknap (1) harmincnyolcadiknap (1) harmincotodiknap (1) hatlapos (1) hatodikhet (6) hatodiknap (1) hetediknap (1) Hideg (2) huszadiknap (1) huszonegyediknap (1) huszonharmadiknap (1) huszonhatodiknap (1) huszonhetediknap (1) huszonkettediknap (1) huszonkilencediknap (1) huszonnegyediknap (1) huszonnyolcadiknap (1) huszonotodiknap (1) Hyperwarm (1) Ízületvédelem (1) kakaos (1) Kesztyű (1) kilencediknap (1) Knee (1) kocka (1) Kompressziós (1) light (60) masodikhet (7) masodiknap (1) Megelőzés (1) miri (69) muffin (1) My protein (2) Nadrág (1) negyedikhet (8) negyediknap (2) negyvenediknap (1) Nike (2) nyolcadiknap (1) otodikhet (8) otodiknap (1) paleo (3) PinkCadillac (1) pite (1) Pro (2) recept (65) répalé (1) review (7) rudi (1) sajttorta (2) Sleeve (1) SpartanRace (2) Sportsérülés (1) Steinberger (5) stories (2) szilvas (1) tábor (1) Tél (2) Térd (1) Térdszorító (1) Tights (1) tisztitókúra (5) tizediknap (1) tizenegyediknap (1) tizenharmadiknap (1) tizenhatodiknap (1) tizenhetediknap (1) tizenkettediknap (1) tizenkilencediknap (1) tizennegyediknap (1) tizennyolcadiknap (1) tizenotodiknap (1) torta (1) trend (47) Tréning (2) turo (1) turorudi (1) turotorta (1) Védelem (1) vega (3) vegan (1) vendegblogger (3) Winter (1) zab (1) zabkeksz (1) zoldsegle (1)

Egy olyan nadrágról fogok írni, ami a legtöbb sporttevékenység közben nagyon jól használható kifejezetten hűvös vagy hideg időben. Lehet az szabadtér, például ha a szabadban való futás megszállottjai vagyunk. De nagyon hasznos akár belső térben is (például konditeremben való edzés, falmászás, teremben való kosárlabdázás, kézilabdázás vagy teremfocizás közben, igazából sorolhatnám még a lehetőségeket), mert tapasztalatom szerint, télen a fűtés ellenére sem lehet ezeket a nagy tereket kellőképpen felmelegíteni.

Sokiáig nem futottam, valahogy a kötelező testnevelés órák nem hozták meg a kedvem hozzá a Cooper tesztekkel. Nagyjából 3-4 éve kezdtem el megint. Nyáron nem nehéz nekiindulni a szabadban valamerre, de télen ugye elsősorban a hideg miatt, nem olyan könnyű, legalábbis megfelelő ruházat nélkül biztosan. Eddig a télig a hideg időszakban mindig csak konditeremben lévő futópadokon futottam, de rettenetesen untam, ezért most ősszel elhatároztam, hogy megpróbálkozom a szabadban futással ebben az időszakban is.

Ekkor választottam a Nike Pro Hyperwarm kompressziós nadrágját. Alapvetően nem vagyok oda a lábra tapadó futónadrágokért, nem tartom túl férfiasnak, de mivel rettentően zavar sportolás közben a rendes melegítő nadrág, ezért túltettem magam ezen a dolgon. Eddig nem bántam meg. Annyira nem, hogy nem csak futás közben, hanem mindenféle más sporttevékenység közben is használom.


A mellékelt képen is látható módon viselem, egy rövidgatyát mindig felveszek rá. Már csak azért is, mert ez alapvetően nem sima nadrág, valamilyen ruha aláöltözetnek mondanám, de esetemben igaz, hogy akkor is így hordanám, ha az kifejezetten mindenféle egyéb ruházat nélkül is viselhető lenne. Nekem még mindig meglepő, ha egy férfi csak egy ilyen ruhadarabot visel, persze ez a személyes véleményem és ez más téma, de úgy gondolom esztétikusabb így.

A Nike Pro Hyperwarm kompressziós nadrágját kifejezetten hideg időre tervezték. Három típusba sorolja a Nike a hideg időre készült ruházatait:

● Nike Pro Warm: 7 °C és 15,5 °C között.
● Nike Pro Hyperwarm: 0 °C és 7 °C között.
● Nike Pro Hyperwarm Max: 0 °C alatt.

Ugyan ami mellett döntöttem nem a leghidegebb időre tervezett változat, kicsit aggódtam is, hogy mennyire fog beválni, de nem akartam azt se, hogy a kevésbé hűvös napokon pedig túl meleg legyen. Nekem eddig tökéletesen megfelelt, az elmúlt hetekben elég hideg is volt sokszor, főleg hogy legtöbbször estefelé szoktam futni, akkorra pedig általában még le is hűl a levegő. Azt kell mondjam, egyszer sem fáztam eddig benne, legalábbis a lábam, pedig volt hogy mínusz 12 fokban használtam.


Nagyon kényelmes viselet, egyáltalán nem zavaró, kompressziós ruházat ellenére könnyű fel és levenni, viselés közben enyhén jóleső, kellemes nyomást fejt ki a lábra. Azt nem tudom megmondani, hogy mennyit használ futás vagy edzés közben, hogy valamilyen szinten kompressziós ruházat, nagy különbséget nem tapasztaltam ilyen téren a viselése közben. A boka feletti résznél nincs cipzáras rész, mint sok hasonló modell esetén, de a fotókon is látszódik, hogy nem áll el, szóval nem bő ott sem, ennek ellenére nem okoz gondot a fel- vagy levétele ennél a résznél sem. A derék része gumis, legalábbis gyanítom valami ilyesmi anyagból van, ami viszont elég szűknek tűnik. Nekem nem volt problémám vele, mert elég vékony vagyok, de olvastam, hogy akinek a dereka nagyobb, azoknál kényelmetlen lehet ennek a viselete. Biztos van olyan típusú hideg időre tervezett nadrágjuk is, aminek a derék része nem ilyen szűk, nekem ez megfelelt teljesen, így nem keresgéltem tovább, viszont vásárlás előtt ez fontos szempont lehet.

A hőtartó és elvezető képességét tökéletesnek mondanám, mivel ha valami oknál fogva csak a hidegben ácsorogtam benne, akkor se fázott a lábam, folyamatos mozgás közben pedig nem lett rettentő melegem benne ennek ellenére sem, nagyon jó a hőelvezető képessége. Ezt a láb hátsó részén és a fenék részen ilyen hálós megoldással valósították meg, de ott se fáztam eddig egyszer sem, visszafelé nem engedi a hideget a lyukacsos anyag.A nadrág egyébként a Nike Dri-FIT technológiájával készült, ami az izzadtság elvezetését szolgálja. A szövet felületére szállítja a felesleges nedvességet a bőrfelszínről, ahol így gyorsabban elpárologhat. Eddig ezzel nem is volt problémám, ezen kívül az anyagát tekintve puha, kellemes viseletet biztosít.

Összességében nagyon elégedett vagyok ezzel a nadrággal, később tervezem egy ilyen típusú felső vásárlását is, remélve, hogy felül is pont ugyan ilyen jó melegen tart majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://gymer.blog.hu/api/trackback/id/tr428338066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása