Kövess minket!
Keresés
Szerzők
Kategóriák

Címkék

afonya (1) ananaszle (1) Ankle (1) Asics (1) bio (1) Boka (1) Bokaszorító (1) brownie (3) búzafűlé (1) céklalé (1) cleaneating (48) Combat (1) Compression (1) csiga (1) cukormentes (5) dieta (62) edzes (1) egeszseg (40) elsohet (1) elsonap (2) etteremteszt (1) fagyi (1) fánk (1) felkeszules (1) Fiametta (1) Fit-Active (1) Futás (3) gastro (66) gasztro (62) Gloves (1) glutenmentes (4) harmadikhet (7) harmadiknap (2) harmincadiknap (1) harmincegyediknap (1) harmincharmadiknap (1) harminchatodiknap (1) harminckettediknap (1) harminckilencediknap (1) harmincnegyediknap (1) harmincnyolcadiknap (1) harmincotodiknap (1) hatlapos (1) hatodikhet (6) hatodiknap (1) hetediknap (1) Hideg (2) huszadiknap (1) huszonegyediknap (1) huszonharmadiknap (1) huszonhatodiknap (1) huszonhetediknap (1) huszonkettediknap (1) huszonkilencediknap (1) huszonnegyediknap (1) huszonnyolcadiknap (1) huszonotodiknap (1) Hyperwarm (1) Ízületvédelem (1) kakaos (1) Kesztyű (1) kilencediknap (1) Knee (1) kocka (1) Kompressziós (1) light (60) masodikhet (7) masodiknap (1) Megelőzés (1) miri (69) muffin (1) My protein (2) Nadrág (1) negyedikhet (8) negyediknap (2) negyvenediknap (1) Nike (2) nyolcadiknap (1) otodikhet (8) otodiknap (1) paleo (3) PinkCadillac (1) pite (1) Pro (2) recept (65) répalé (1) review (7) rudi (1) sajttorta (2) Sleeve (1) SpartanRace (2) Sportsérülés (1) Steinberger (5) stories (2) szilvas (1) tábor (1) Tél (2) Térd (1) Térdszorító (1) Tights (1) tisztitókúra (5) tizediknap (1) tizenegyediknap (1) tizenharmadiknap (1) tizenhatodiknap (1) tizenhetediknap (1) tizenkettediknap (1) tizenkilencediknap (1) tizennegyediknap (1) tizennyolcadiknap (1) tizenotodiknap (1) torta (1) trend (47) Tréning (2) turo (1) turorudi (1) turotorta (1) Védelem (1) vega (3) vegan (1) vendegblogger (3) Winter (1) zab (1) zabkeksz (1) zoldsegle (1)


„Szeretnék valami nagyon csokisat enni, egy kis csokival és még egy kis csokival”. Ha már ti is éreztétek ezt, akkor ajánlom nektek az alábbi receptet. Ez egy amolyan vigasztaló, kényeztető süti, ami biztos vagyok benne, hogy bárkit csodás hangulatba röpít az első falattól kezdve. Természetesen cukrot, lisztet, glutént nem tartalmaz, így ételallergiások, inzulinrezisztenciában szenvedők, diétázók is fogyaszthatják. Egy nagy kocka csak 95 kcal. És hihetetlen, de bátran állíthatom, hogy ez a legjobb brownie, amit valaha ettem! Dióval és meggyel turbóztam fel, nyáron hidegen ajánlom fogyasztani, így igazi hűsítő édesség. Ha vendégségbe mentek, akkor is szuper desszertötlet, gyorsan elkészül, nem krémes, így könnyű szállítani, szerintem próbáljátok ki, nem fogtok csalódni.



Hozzávalók:
  • 100 g kókuszliszt (aki nem gluténérzékeny, annak 50 g kókuszliszt és 50 g zabpehelyliszt)
  • 100 g cukrozatlan, zsírszegény kakaópor
  • 50 g kókuszolaj
  • 4 db tojás
  • Természetes édesítő (ízlés szerint, de nem ajánlott sok,mert a kókuszlisztnek alapból édes íze van)
  • 1 kisdoboz natúr joghurt
  • 100 g magozott meggy
  • Durvára tört dió
  • Extra tipp: cukrozatlan mogyoróvaj vagy meggylekvár ( aki szigorú diétán van,annak nem ajánlom)




Elkészítés:

A kókuszlisztet és a kakaót összekeverjük. Először is a tojásokat alaposan megmossuk, elválasztjuk a sárgáját a fehérjétől. Majd a fehérjét elkezdjük kemény állagúra felverni. A sárgájához hozzáöntjük egy másik tálban a joghurtot, az édesítőt és a kókuszolajat. Ha a sárgáját és a többi hozzávalót alaposan összedolgoztuk, akkor jöhet bele a liszt és a kakaó. Figyeljünk, hogy ne maradjanak benne csomók, tehát alaposan keverjük össze. Majd a tojásfehérje következik, amit óvatos mozdulatokkal adagoljunk a masszánkhoz. (Extra tipp: ha nem vagytok szigorú diétán, akkor ajánlom nektek, hogy pár evőkanál mogyoróvajat vagy meggylekvárt tegyetek a tésztához, nagyon meg tudja dobni a sütit)

Ha összeállt a tésztánk, akkor egy közepes méretű tepsit sütőpapírral béleljünk ki és öntsük bele. Kimagozott meggyet és durvára tört diót nagyjából egyenletesen szórjunk szét rajta, majd a 180 fokra előmelegített sütőben 30 perc alatt süssük meg. Ez idő alatt a cukormentes csokinkat a kókuszolajjal melegítsük meg, majd ha megsült a sütink, akkor öntsük rá és még egy kis tört dióval hintsük meg.

Kalóriatartalom: körülbelül 95 kcal/kocka

Jó étvágyat!


Receptjeimet nagyrészt magam találom ki, csakis egészséges hozzávalókból. Cukor -, gluténmentes, paleo és vegán ételekkel kísérletezem. Kőbe vésett szabályok nincsenek, hagyatkozzunk az érzékeinkre és biztosan nem fogunk csalódni. Van más ötleted, tipped? Máshogy készítenéd el? Oszd meg velem véleményedet, tapasztalataidat vagy küld el nekünk a recepted és a legjobbakat megosztjuk!

#Egészségesen finomat #Miri

A bejegyzés trackback címe:

https://gymer.blog.hu/api/trackback/id/tr4810404696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.