Kövess minket!
Keresés
Szerzők
Kategóriák

Címkék

afonya (1) ananaszle (1) Ankle (1) Asics (1) bio (1) Boka (1) Bokaszorító (1) brownie (3) búzafűlé (1) céklalé (1) cleaneating (48) Combat (1) Compression (1) csiga (1) cukormentes (5) dieta (62) edzes (1) egeszseg (40) elsohet (1) elsonap (2) etteremteszt (1) fagyi (1) fánk (1) felkeszules (1) Fiametta (1) Fit-Active (1) Futás (3) gastro (66) gasztro (62) Gloves (1) glutenmentes (4) harmadikhet (7) harmadiknap (2) harmincadiknap (1) harmincegyediknap (1) harmincharmadiknap (1) harminchatodiknap (1) harminckettediknap (1) harminckilencediknap (1) harmincnegyediknap (1) harmincnyolcadiknap (1) harmincotodiknap (1) hatlapos (1) hatodikhet (6) hatodiknap (1) hetediknap (1) Hideg (2) huszadiknap (1) huszonegyediknap (1) huszonharmadiknap (1) huszonhatodiknap (1) huszonhetediknap (1) huszonkettediknap (1) huszonkilencediknap (1) huszonnegyediknap (1) huszonnyolcadiknap (1) huszonotodiknap (1) Hyperwarm (1) Ízületvédelem (1) kakaos (1) Kesztyű (1) kilencediknap (1) Knee (1) kocka (1) Kompressziós (1) light (60) masodikhet (7) masodiknap (1) Megelőzés (1) miri (69) muffin (1) My protein (2) Nadrág (1) negyedikhet (8) negyediknap (2) negyvenediknap (1) Nike (2) nyolcadiknap (1) otodikhet (8) otodiknap (1) paleo (3) PinkCadillac (1) pite (1) Pro (2) recept (65) répalé (1) review (7) rudi (1) sajttorta (2) Sleeve (1) SpartanRace (2) Sportsérülés (1) Steinberger (5) stories (2) szilvas (1) tábor (1) Tél (2) Térd (1) Térdszorító (1) Tights (1) tisztitókúra (5) tizediknap (1) tizenegyediknap (1) tizenharmadiknap (1) tizenhatodiknap (1) tizenhetediknap (1) tizenkettediknap (1) tizenkilencediknap (1) tizennegyediknap (1) tizennyolcadiknap (1) tizenotodiknap (1) torta (1) trend (47) Tréning (2) turo (1) turorudi (1) turotorta (1) Védelem (1) vega (3) vegan (1) vendegblogger (3) Winter (1) zab (1) zabkeksz (1) zoldsegle (1)

29. nap
Hétfő
30. nap
Kedd
31. nap
Szerda
32. nap
Csütörtök
33. nap
Péntek
34. nap
Szombat
35. nap
Vasárnap
Reggeli Banános zabkása Rántotta, CH csökkentett kenyérrel Áfonyás banánpalacsinta Túróval, málnával töltött batyu Natúr joghurt, csokis kiflivel Zabkása,joghurt, eperszósszal rétegezve Sonkás melegszendvics
Tízórai Gyümölcssaláta Zabkeksz, egy csésze kávéval Natúr joghurt eperöntettel Erdei gyümölcsöshie Epres, zabpelyhes smoothie Zsírszegény túró, joghurttal, reszelt citromhéjjal,  édesítőszerrel Mogyoró,dió, mandula keveréke
Ebéd Tortillatekercs Epres rukkola saláta, gorgonzolával,dióval és balzsamecettel Lecsó clean módra Pizza Lazaccal töltött spenótós palacsinta Sajttal, sonkával göngyölt csirkemell Mexikói csirke
Uzsonna Paleo zserbó muffin Palacsinta túróval töltve Paleo zserbó muffin Sport szelet Túrófánk Bounty krém Császármorzsa házi cukormentes lekvárral
Vacsora Főtt tojás zöldségekkel Karfiolsteak paradicsomsalátával Saláta, grillezett garnélával Paradicsomleves Fehérjeturmix Tonhalsaláta Füstölt tofu, főtt tojás,paradicsom

 

 



Alapvetően én személy szerint sosem voltam híve az őrületes diétáknak és a koplalásnak, inkább az ésszerűséget és egészséget tartottam szem előtt, nem azt, hogy egy hét alatt hogyan lehet 5-6 kilót fogyni. Szerintem már minden dietetikus és szakértő leírta egyszer, hogy nem eredményes, ha őrületes éhségsztrájkba kezd az ember, hiszen utána még több kiló jön vissza ránk. Diétázni lehet ideig-óráig, de ha utána visszatérünk a régi étkezési szokásainkhoz, akkor teljesen felesleges volt a kínszenvedésekkel teli időszak.

Most itt az új őrület, a clean eating, azaz tiszta étkezés diéta. Egészséges, karcsú testet ígér, koplalás nélkül. Tosca Reno írt először erről a programról, mely főleg friss zöldségekből, gyümölcsökből, rostban gazdag és nem feldolgozott élelmiszerekből áll. Minőségi alapanyagokat, sok fehérjéket, nyers zöldséget kell fogyasztani, figyelni a megfelelő folyadékbevitelre és el kell felejteni a fehér lisztet, cukrot. Igazából, így leírva nagyban hasonlít egy sima diétára, de fontos hangsúlyozni, hogy a minőségi alapanyagok vannak előtérbe helyezve. Egy példával szemléltetve: nagyon sokan a diétájuk során puffasztott rizst fogyasztanak, mivel kevés benne a kalória és a kenyeret helyettesíti. De nincs benne semmilyen tápanyag, amire szükségünk lenne a szervezetünknek, gyorsan éhesek leszünk tőle, ráadásul cukor vagy só hozzáadásával készül. Helyette egy kisebb szelet teljes kiőrlésű vagy CH csökkentett kenyér sokkal táplálóbb.

A téli időszak- és ünnepek alatt kevésbé figyeltünk az étkezésre. De lassan beköszönt a jó idő, megjelennek a szezonális, friss gyümölcsök, zöldségek. Bőven tudunk válogatni a jobbnál jobb tápanyagok között. Így áprilistól szeretnék egy clean eating programot indítani, melyben hétről hétre bemutatom, hogy mit fogyasztok. Írok az edzésekről is, hiszen azt se szabad elhanyagolni. Hét elején látni fogjátok arra a hétre megírt menüt és a napok során képekkel is illusztrálni fogom, sőt egy-egy receptet is megosztok veletek.

Kövessétek nyomon ezt a 40 napot, és Ti is kapcsolódjatok be!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymer.blog.hu/api/trackback/id/tr748679806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.