Kövess minket!
Keresés
Szerzők
Kategóriák

Címkék

afonya (1) ananaszle (1) Ankle (1) Asics (1) bio (1) Boka (1) Bokaszorító (1) brownie (3) búzafűlé (1) céklalé (1) cleaneating (48) Combat (1) Compression (1) csiga (1) cukormentes (5) dieta (62) edzes (1) egeszseg (40) elsohet (1) elsonap (2) etteremteszt (1) fagyi (1) fánk (1) felkeszules (1) Fiametta (1) Fit-Active (1) Futás (3) gastro (66) gasztro (62) Gloves (1) glutenmentes (4) harmadikhet (7) harmadiknap (2) harmincadiknap (1) harmincegyediknap (1) harmincharmadiknap (1) harminchatodiknap (1) harminckettediknap (1) harminckilencediknap (1) harmincnegyediknap (1) harmincnyolcadiknap (1) harmincotodiknap (1) hatlapos (1) hatodikhet (6) hatodiknap (1) hetediknap (1) Hideg (2) huszadiknap (1) huszonegyediknap (1) huszonharmadiknap (1) huszonhatodiknap (1) huszonhetediknap (1) huszonkettediknap (1) huszonkilencediknap (1) huszonnegyediknap (1) huszonnyolcadiknap (1) huszonotodiknap (1) Hyperwarm (1) Ízületvédelem (1) kakaos (1) Kesztyű (1) kilencediknap (1) Knee (1) kocka (1) Kompressziós (1) light (60) masodikhet (7) masodiknap (1) Megelőzés (1) miri (69) muffin (1) My protein (2) Nadrág (1) negyedikhet (8) negyediknap (2) negyvenediknap (1) Nike (2) nyolcadiknap (1) otodikhet (8) otodiknap (1) paleo (3) PinkCadillac (1) pite (1) Pro (2) recept (65) répalé (1) review (7) rudi (1) sajttorta (2) Sleeve (1) SpartanRace (2) Sportsérülés (1) Steinberger (5) stories (2) szilvas (1) tábor (1) Tél (2) Térd (1) Térdszorító (1) Tights (1) tisztitókúra (5) tizediknap (1) tizenegyediknap (1) tizenharmadiknap (1) tizenhatodiknap (1) tizenhetediknap (1) tizenkettediknap (1) tizenkilencediknap (1) tizennegyediknap (1) tizennyolcadiknap (1) tizenotodiknap (1) torta (1) trend (47) Tréning (2) turo (1) turorudi (1) turotorta (1) Védelem (1) vega (3) vegan (1) vendegblogger (3) Winter (1) zab (1) zabkeksz (1) zoldsegle (1)

Reggeli: Natúr joghurt, csokis kiflivel (Szafi receptje alapján)



Hozzávalók 10 darabhoz: 70 g CH csökkentett lisztkeverék, 70 g Szafi Fitt nyújtható édes lisztkeverék, 20 g eritrit, csipet só, 5 g foszfátmentes sütőpor, 30 g Cocomas kókuszkrém, 2 db tojás, 3 db tojásfehérje, 90 g tej, 10 g zsírszegény kakaópor, 2 ek. víz

Elkészítés: Az alapanyagokból a kakaópor és a 2 evőkanál víz kivételével rugalmas masszát gyúrunk, majd 10 percig pihentetjük. Ezután 2 részre osztjuk a tésztát és az egyik felébe belegyúrjuk a kakaóport, illetve a 2 ek. vizet.Mindkét tésztából 32 cm átmérőjű kört nyújtunk. A világos színűt megkenjük a maradék tojássárgával és ráhelyezzük a kakaós részt.
10 egyforma cikkre vágjuk és egyenként feltekerjük, majd kifli formára igazítjuk.Sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük, a tetejüket tojássárgával lekenjük.

Sütés: Előmelegített 175 fokos (alsó-felső) sütőben 45 perc.

1 kispohár natúr joghurttal fogyasszuk.

Tízórai: Epres, zabpelyhes smoothie

Hozzávalók: 100 g eper, 2 evőkanál zabpehely, 2 dl tej, 1 ek. eritrit

Elkészítés: Turmixoljuk össze a hozzávalókat és hidegen fogyasszuk egészséggel.

Ebéd: Lazaccal töltött spenótos palacsinta

Hozzávalók: 300g friss, vagy 450g fagyasztott spenótlevél, 100g füstölt lazac/csirkemell (ízlés szerint), 2 tojás, 6 ek. zabpehely liszt, 0,5dl tej, só, bors, szerecsendió

Elkészítés: Habverővel verjük fel a tojást és a tejet. A lisztet folyamatosan kevergetve adagoljuk hozzá és ízesítsük sóval, borssal és szerecsendióval. Az így készített tésztát hagyjuk állni 20 percig. Ha friss spenótból, akkor készítjük, akkor 2 percig lobogó vízben főzzük elő, majd alaposan csöpögtessük le. Ha a spenót fagyasztott akkor csak csöpögtessük le olvadás után. Keverjük el a 20 percig állni hagyott tésztával. Öntsük tapadásmentes palacsintasütőbe és közepes lángon mindkét oldalát süssük meg. A kész palacsintát csíkokra vágott lazacfilével vagy sült csirkemellel töltsük meg, csavarjuk fel és tálaljuk.

Uzsonna: Túrófánk

Vacsora: Fehérjeturmix

Hozzávalók: 40 g csokis/vaníliás (ízlés szerint) fehérjepor, 2 dl víz/tej

Elkészítés: Keverjük össze alaposan a hozzávalókat és hidegen fogyasszuk.


Kövessétek nyomon ezt a 40 napot, és Ti is kapcsolódjatok be!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymer.blog.hu/api/trackback/id/tr308679960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.