Kövess minket!
Keresés
Szerzők
Kategóriák

Címkék

afonya (1) ananaszle (1) Ankle (1) Asics (1) bio (1) Boka (1) Bokaszorító (1) brownie (3) búzafűlé (1) céklalé (1) cleaneating (48) Combat (1) Compression (1) csiga (1) cukormentes (5) dieta (62) edzes (1) egeszseg (40) elsohet (1) elsonap (2) etteremteszt (1) fagyi (1) fánk (1) felkeszules (1) Fiametta (1) Fit-Active (1) Futás (3) gastro (66) gasztro (62) Gloves (1) glutenmentes (4) harmadikhet (7) harmadiknap (2) harmincadiknap (1) harmincegyediknap (1) harmincharmadiknap (1) harminchatodiknap (1) harminckettediknap (1) harminckilencediknap (1) harmincnegyediknap (1) harmincnyolcadiknap (1) harmincotodiknap (1) hatlapos (1) hatodikhet (6) hatodiknap (1) hetediknap (1) Hideg (2) huszadiknap (1) huszonegyediknap (1) huszonharmadiknap (1) huszonhatodiknap (1) huszonhetediknap (1) huszonkettediknap (1) huszonkilencediknap (1) huszonnegyediknap (1) huszonnyolcadiknap (1) huszonotodiknap (1) Hyperwarm (1) Ízületvédelem (1) kakaos (1) Kesztyű (1) kilencediknap (1) Knee (1) kocka (1) Kompressziós (1) light (60) masodikhet (7) masodiknap (1) Megelőzés (1) miri (69) muffin (1) My protein (2) Nadrág (1) negyedikhet (8) negyediknap (2) negyvenediknap (1) Nike (2) nyolcadiknap (1) otodikhet (8) otodiknap (1) paleo (3) PinkCadillac (1) pite (1) Pro (2) recept (65) répalé (1) review (7) rudi (1) sajttorta (2) Sleeve (1) SpartanRace (2) Sportsérülés (1) Steinberger (5) stories (2) szilvas (1) tábor (1) Tél (2) Térd (1) Térdszorító (1) Tights (1) tisztitókúra (5) tizediknap (1) tizenegyediknap (1) tizenharmadiknap (1) tizenhatodiknap (1) tizenhetediknap (1) tizenkettediknap (1) tizenkilencediknap (1) tizennegyediknap (1) tizennyolcadiknap (1) tizenotodiknap (1) torta (1) trend (47) Tréning (2) turo (1) turorudi (1) turotorta (1) Védelem (1) vega (3) vegan (1) vendegblogger (3) Winter (1) zab (1) zabkeksz (1) zoldsegle (1)

Reggeli: Túróval, málnával töltött batyu (Szafi receptje alapján)



Hozzávalók: 125 g Szafi Fitt Kelt tészta helyettesítő nyújtható édes liszt, vagy ha nincs otthon ilyen lisztünk, akkor 60 g kókuszliszt és 60 g zabpehelyliszt, 40 g kókuszolaj, 2 tojásfehérje/ ha nincs nyújtható lisztkeverékünk, akkor 2 db egész tojás, 75 g forró víz

Hozzávalók a túrókrémhez: 125 g túró, természetes édesítő, reszelt citromhéj, 1 marék málna

Elkészítés:A tészta összetevőit csomómentesre keverjük, majd gyúrjuk át, körülbelül 5-6 percig. Addig pihentessük a tésztát, míg bekeverjük a krémet (5-10 perc).
Ezután a tésztát két zsírpapír között, vagy nyújtófával nyújtsuk ki, majd töltsük meg a túrós krémmel. Tegyük bele a málnaszemeket is. A sima sütőpapírt kenjük le olajjal, hogy ne ragadjon hozzá a nyers tészta.
Ha valakinek nyújtás közben a papírra ragadna a tészta, vagy túl ragacsos lenne, az azért van, mert nagyobb méretű tojással dolgozott, ebben az esetben szórja meg a tésztát egy kis lisztkeverékkel, vagy adjon még hozzá egy kis kókuszolajat és úgy nyújtsa tovább!

Előmelegített sütőben (180 fok) kb. 20 percig süssük.

Tízórai: Erdei gyümölcsös smoothie

Hozzávalók: Málna, áfonya, meggy, szeder, 1 kispohár natúr joghurt, 1 ek. méz, 1 ek. zabpehely

Elkészítés: Az alapanyagokat tegyük egy turmixgépbe és addig turmixoljuk, amíg nem kapunk egy finom állagú, krémes folyadékot.

Ebéd: Pizza



Hozzávalók: 20 dkg zsírszegény túró, 1 tojás, 1 ek. tejföl, 4 ek. zabpehelyliszt, só, oregánó

Feltét (ízlés szerint): Csirkemell sonka,paradicsomszósz, paradicsom, rukkola, mozzarella, szárított paradicsom

Elkészítés:A túrós hozzávalókat összekeverjük, sütőpapíron 15 percig elősütjük, aztán rátesszük a feltétet. Majd ismét 15 percig sütjük, és kész is a finom pizza.

Uzsonna: Sport szelet (Szafi receptje alapján)



Hozzávalók (10 darabhoz): 80 g víz, 25 g kókuszolaj, 90 g mandulaliszt, 30 g őrölt, pirított dió, 20 g gluténmentes csokipudingpor, egy csipet őrölt fahéj

Csokibevonat hozzávalói: 50 g paleo étcsokoládé, 20 g Cocomas kókuszkrém, 20 g kókuszolaj

Elkészítés: A vizet a sóval és a kókuszolajjal felforraljuk, majd ráöntjük az összekevert száraz anyagokra. Ha kihűlt 10 percre tegyük a hűtőbe. Miután megkeményedett, 2 fólia között nyújtsuk ki 16*12cm-es téglalapra, majd csokimázzal vonjuk be és ismét tegyük hűtőbe.

Ha a csoki megkeményedett a másik oldalát is kenjük be, és dermedésig tegyük vissza a hűtőbe. Ezután vágjuk tetszőleges méretűre.

Vacsora: Paradicsomleves

Hozzávalók 2 adaghoz: 30 dkg hámozott paradicsom konzerv, 1 kisebb fej vöröshagyma, 1 gerezd fokhagyma, bazsalikom, fél dl olívaolaj, só, bors, 1 csomag mini mozzarella

Elkészítés: A paradicsomot feldaraboljuk, fazékba tesszük, hozzáadjuk a hámozott félbevágott vöröshagymát, az összepürésített fokhagymát és az olívaolajat. Fél liter vízzel felöntjük, forralva főzzük 30 percen keresztül, sózzuk borsozzuk, hozzáadjuk a bazsalikom felét. Mikor szétfőtt a hagyma, levesszük a tűzről, hozzáadjuk a bazsalikom másik felét és botmixerrel simára turmixoljuk. Mini mozzarella golyókkal és tálaljuk.


Kövessétek nyomon ezt a 40 napot, és Ti is kapcsolódjatok be!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymer.blog.hu/api/trackback/id/tr218679958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.