Kövess minket!
Keresés
Szerzők
Kategóriák

Címkék

afonya (1) ananaszle (1) Ankle (1) Asics (1) bio (1) Boka (1) Bokaszorító (1) brownie (3) búzafűlé (1) céklalé (1) cleaneating (48) Combat (1) Compression (1) csiga (1) cukormentes (5) dieta (62) edzes (1) egeszseg (40) elsohet (1) elsonap (2) etteremteszt (1) fagyi (1) fánk (1) felkeszules (1) Fiametta (1) Fit-Active (1) Futás (3) gastro (66) gasztro (62) Gloves (1) glutenmentes (4) harmadikhet (7) harmadiknap (2) harmincadiknap (1) harmincegyediknap (1) harmincharmadiknap (1) harminchatodiknap (1) harminckettediknap (1) harminckilencediknap (1) harmincnegyediknap (1) harmincnyolcadiknap (1) harmincotodiknap (1) hatlapos (1) hatodikhet (6) hatodiknap (1) hetediknap (1) Hideg (2) huszadiknap (1) huszonegyediknap (1) huszonharmadiknap (1) huszonhatodiknap (1) huszonhetediknap (1) huszonkettediknap (1) huszonkilencediknap (1) huszonnegyediknap (1) huszonnyolcadiknap (1) huszonotodiknap (1) Hyperwarm (1) Ízületvédelem (1) kakaos (1) Kesztyű (1) kilencediknap (1) Knee (1) kocka (1) Kompressziós (1) light (60) masodikhet (7) masodiknap (1) Megelőzés (1) miri (69) muffin (1) My protein (2) Nadrág (1) negyedikhet (8) negyediknap (2) negyvenediknap (1) Nike (2) nyolcadiknap (1) otodikhet (8) otodiknap (1) paleo (3) PinkCadillac (1) pite (1) Pro (2) recept (65) répalé (1) review (7) rudi (1) sajttorta (2) Sleeve (1) SpartanRace (2) Sportsérülés (1) Steinberger (5) stories (2) szilvas (1) tábor (1) Tél (2) Térd (1) Térdszorító (1) Tights (1) tisztitókúra (5) tizediknap (1) tizenegyediknap (1) tizenharmadiknap (1) tizenhatodiknap (1) tizenhetediknap (1) tizenkettediknap (1) tizenkilencediknap (1) tizennegyediknap (1) tizennyolcadiknap (1) tizenotodiknap (1) torta (1) trend (47) Tréning (2) turo (1) turorudi (1) turotorta (1) Védelem (1) vega (3) vegan (1) vendegblogger (3) Winter (1) zab (1) zabkeksz (1) zoldsegle (1)
május 2

Reggeli: Áfonyás banánpalacsinta



Hozzávalók: 2 db banán, 2 db tojás, pár szem áfonya, 1 ek. kókuszolaj, 2-3 szem eper

Elkészítés: A banánt hámozzuk meg és villa segítségével törjük össze pépesre. Adjuk hozzá a felvert tojásokat.Forró kókuszolajos tepsibe helyezzünk egy nagyobb kanál banános “tésztát”, helyezzünk bele áfonyaszemeket és úgy süssük meg mindkét oldalát. Ebből a mennyiségből kb. 5-6 kisebb palacsinta készül. Eperrel díszítsuk és fogyasszuk.

Tízórai: Natúr joghurt eperöntettel

Hozzávalók: 1 pohár natúr joghurt, természetes édesítő, 4- 5 szem eper

Elkészítés: Mossuk meg az epreket és édesítővel turmixoljuk pépesre. Öntsük a natúr joghurtra és fogyasszuk egészséggel.

Ebéd: Lecsó clean módra

Hozzávalók: 500 g paradicsom, 1 közepes fej vöröshagyma, csipet só, csipet feketebors, 1 púpozott teáskanál fűszerpaprika, 200 ml víz, 300 g paprika, 2 db tojás

Elkészítés: Mossuk meg a zöldségeket, aprítsuk fel a paradicsomot és a paprikát. A vöröshagymát kockázzuk fel. Pirítsuk meg a vöröshagymát olivaolajon, sózzuk, borsozzuk és adjuk hozzá a pirospaprikát. Öntsük fel vízzel és adjuk hozzá a paradicsomot, paprikát. Főzzük puhára és üssük rá a tojásokat. Pár percig, amíg a tojásokat nem sülnek bele a lecsóba, addig főzzük. Majd tálalhatjuk is.

Uzsonna: Paleo zserbó muffin (Szafi receptje alapján)



Hozzávalók (8 darabhoz):

Hozzávalók a tésztához: 120 g kókuszliszt, 2 db tojás , 100 g langyos víz, 1 tk. citromlé

Hozzávalók a töltelékhez: 40 g őrölt dió, 1 tk. eririt, 50 g cukormentes sárgabaracklekvár

Hozzávalók a tetejéhez: 40 g olvasztott cukormentes csoki, 10 g darabolt dió (a csokimázra)

Elkészítés: Első lépésként készítsük el az alaptésztát: a tojásokhoz hozzákeverjük a lisztet, a sót, a vizet, a citromlevet és pár percig pihentetjük.

Ezután az alapanyagokat közepes méretű muffinformákba rétegezzük az alábbiak szerint:
  • 1tk. alaptészta
  • 1tk. lekvár
  • 1tk. őrölt dió
  • 1tk. alaptészta (fedje be az alsó réteget)
Sütés: Előmelegített, 175 fokos légkeveréses sütőben 40 percig süssük. Miután kihűlt,mehet rá az olvasztott csoki és a darabolt dió.

Vacsora: Főtt tojás zöldségekkel

Hozzávalók: 2 db tojás, uborka, jégsaláta, paradicsom, só

Elkészítés: A tojásokat 8-10 perc alatt főzzük keménnyé. Pucoljuk meg, sózzuk. Friss zöldségekkel tálaljuk.

Vacsora: Saláta, grillezett garnélával

Hozzávalók: Jégsaláta, paradicsom, uborka, hagyma, 200 g garnéla, olivaolaj

Elkészítés: Mossuk meg a zöldségeket, hámozzuk meg és kockázzuk fel. A garnélát olivaolajon sóval süssük meg és helyezzük a salátánkra.


Kövessétek nyomon ezt a 40 napot, és Ti is kapcsolódjatok be!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymer.blog.hu/api/trackback/id/tr928679956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.