Kövess minket!
Keresés
Szerzők
Kategóriák

Címkék

afonya (1) ananaszle (1) Ankle (1) Asics (1) bio (1) Boka (1) Bokaszorító (1) brownie (3) búzafűlé (1) céklalé (1) cleaneating (48) Combat (1) Compression (1) csiga (1) cukormentes (5) dieta (62) edzes (1) egeszseg (40) elsohet (1) elsonap (2) etteremteszt (1) fagyi (1) fánk (1) felkeszules (1) Fiametta (1) Fit-Active (1) Futás (3) gastro (66) gasztro (62) Gloves (1) glutenmentes (4) harmadikhet (7) harmadiknap (2) harmincadiknap (1) harmincegyediknap (1) harmincharmadiknap (1) harminchatodiknap (1) harminckettediknap (1) harminckilencediknap (1) harmincnegyediknap (1) harmincnyolcadiknap (1) harmincotodiknap (1) hatlapos (1) hatodikhet (6) hatodiknap (1) hetediknap (1) Hideg (2) huszadiknap (1) huszonegyediknap (1) huszonharmadiknap (1) huszonhatodiknap (1) huszonhetediknap (1) huszonkettediknap (1) huszonkilencediknap (1) huszonnegyediknap (1) huszonnyolcadiknap (1) huszonotodiknap (1) Hyperwarm (1) Ízületvédelem (1) kakaos (1) Kesztyű (1) kilencediknap (1) Knee (1) kocka (1) Kompressziós (1) light (60) masodikhet (7) masodiknap (1) Megelőzés (1) miri (69) muffin (1) My protein (2) Nadrág (1) negyedikhet (8) negyediknap (2) negyvenediknap (1) Nike (2) nyolcadiknap (1) otodikhet (8) otodiknap (1) paleo (3) PinkCadillac (1) pite (1) Pro (2) recept (65) répalé (1) review (7) rudi (1) sajttorta (2) Sleeve (1) SpartanRace (2) Sportsérülés (1) Steinberger (5) stories (2) szilvas (1) tábor (1) Tél (2) Térd (1) Térdszorító (1) Tights (1) tisztitókúra (5) tizediknap (1) tizenegyediknap (1) tizenharmadiknap (1) tizenhatodiknap (1) tizenhetediknap (1) tizenkettediknap (1) tizenkilencediknap (1) tizennegyediknap (1) tizennyolcadiknap (1) tizenotodiknap (1) torta (1) trend (47) Tréning (2) turo (1) turorudi (1) turotorta (1) Védelem (1) vega (3) vegan (1) vendegblogger (3) Winter (1) zab (1) zabkeksz (1) zoldsegle (1)
május 2

Reggeli: Rántotta, CH csökkentett kenyérrel

Hozzávalók: 2 db tojás, 1 db hagyma, só, bors, szénhidrátcsökkentett kenyér, paradicsom

Elkészítés:Mossuk meg a tojásokat, üssük fel egy tálba és villával keverjük alaposan össze. Sózzuk, borsozzuk. A hagymát vágjuk fel apróra. Majd mehet is a hagyma egy kókuszolajjal megkent edénybe, pirítsuk meg és jöhet rá a tojásos keverék. Pár percig fedő alatt süssük. Majd szénhidrátcsökkentett kenyérrel, paradicsommal tálaljuk.

Tízórai: Zabkeksz, egy csésze kávéval

Ebéd: Epres rukkola saláta, gorgonzolával,dióval és balzsamecettel



Hozzávalók: 3-4 szem eper, rukkola, gorgonzola, 1 marék dió, balzsamecet, 1 szelet csirkemell, só, kókuszolaj

Elkészítés: Mossuk meg az epret és a rukkolát. Az epret vágjuk fel apró darabokra és tegyük egy tálba a rukkolával, a felkockázott gorgonzolával, dióval és locsoljuk meg balzsamecettel. A csirkét kockázzuk fel, sózzuk meg és egy evőkanál kókuszolajon süssük ki. Majd tálaljuk a salátánkkal.

Uzsonna: Palacsinta túróval töltve

Hozzávalók: 3 db tojás, 10 dkg kókuszliszt/zabpehelyliszt, 1 tk. kókuszolaj

Töltelékhez: 100 g túró, természetes édesítő, citromhéj, 1 ek. natúr joghurt

Elkészítés: A palacsintatésztához a hozzávalókat összekeverjük egy tálba és forró serpenyőben 3 db nagyobb méretű palacsintát sütünk. A töltelékhez szintén az alapanyagokat kikeverjük és ha kihűlt a palacsintánk, akkor megtöltjük.

Vacsora: Karfiolsteak paradicsomsalátával


Kövessétek nyomon ezt a 40 napot, és Ti is kapcsolódjatok be!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymer.blog.hu/api/trackback/id/tr948679954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.