Kövess minket!
Keresés
Szerzők
Kategóriák

Címkék

afonya (1) ananaszle (1) Ankle (1) Asics (1) bio (1) Boka (1) Bokaszorító (1) brownie (3) búzafűlé (1) céklalé (1) cleaneating (48) Combat (1) Compression (1) csiga (1) cukormentes (5) dieta (62) edzes (1) egeszseg (40) elsohet (1) elsonap (2) etteremteszt (1) fagyi (1) fánk (1) felkeszules (1) Fiametta (1) Fit-Active (1) Futás (3) gastro (66) gasztro (62) Gloves (1) glutenmentes (4) harmadikhet (7) harmadiknap (2) harmincadiknap (1) harmincegyediknap (1) harmincharmadiknap (1) harminchatodiknap (1) harminckettediknap (1) harminckilencediknap (1) harmincnegyediknap (1) harmincnyolcadiknap (1) harmincotodiknap (1) hatlapos (1) hatodikhet (6) hatodiknap (1) hetediknap (1) Hideg (2) huszadiknap (1) huszonegyediknap (1) huszonharmadiknap (1) huszonhatodiknap (1) huszonhetediknap (1) huszonkettediknap (1) huszonkilencediknap (1) huszonnegyediknap (1) huszonnyolcadiknap (1) huszonotodiknap (1) Hyperwarm (1) Ízületvédelem (1) kakaos (1) Kesztyű (1) kilencediknap (1) Knee (1) kocka (1) Kompressziós (1) light (60) masodikhet (7) masodiknap (1) Megelőzés (1) miri (69) muffin (1) My protein (2) Nadrág (1) negyedikhet (8) negyediknap (2) negyvenediknap (1) Nike (2) nyolcadiknap (1) otodikhet (8) otodiknap (1) paleo (3) PinkCadillac (1) pite (1) Pro (2) recept (65) répalé (1) review (7) rudi (1) sajttorta (2) Sleeve (1) SpartanRace (2) Sportsérülés (1) Steinberger (5) stories (2) szilvas (1) tábor (1) Tél (2) Térd (1) Térdszorító (1) Tights (1) tisztitókúra (5) tizediknap (1) tizenegyediknap (1) tizenharmadiknap (1) tizenhatodiknap (1) tizenhetediknap (1) tizenkettediknap (1) tizenkilencediknap (1) tizennegyediknap (1) tizennyolcadiknap (1) tizenotodiknap (1) torta (1) trend (47) Tréning (2) turo (1) turorudi (1) turotorta (1) Védelem (1) vega (3) vegan (1) vendegblogger (3) Winter (1) zab (1) zabkeksz (1) zoldsegle (1)
április 24

Reggeli: Banánpalacsinta, Update csokipudinggal



Hozzávalók: 3 db banán, 2 db tojás, 2 ek. Kókuszolaj, Norbi Update csokipuding

Elkészítés: A banánokat mossuk-, majd hámozzuk meg. 2 darab banánt villával törjünk össze. Adjuk hozzá a tojásokat és robotgéppel dolgozzuk össze. Pihentessük pár percig,majd felmelegített kókuszolajjal kikent serpenyőben süssük ki a palacsintákat. A harmadik banánt karikázzuk fel és sütés közben, a tésztába helyezzük a banánkarikákat. Körülbelül 6-7 kisebb méretű palacsinta lesz belőle. Cukormentes csokipudinggal tálaljuk.

Tízórai: Natúr joghurt, gyümölcsökkel

Ebéd: "Bundázott" csirkemell, salátával, parmezánnal



Hozzávalók: 2 szelet csirkemell, barna rizsliszt, 1 db tojás, só, kókuszzsír, jégsaláta, parmezánsajt

Elkészítés: A csirkemelleket kiklopfoljuk, megsózzuk. A tojásokat felverjük, és előkészítjük a barna rizslisztet is egy tányérba.A húst először belehempergetjük a rizslisztbe, majd a tojásba, majd újra a rizslisztbe. Felhevítjük a kókuszzsírunkat egy tepsibe,amibe a húsokat belehelyezzük.Úgy süssük ki, hogy ne fedjük be a tepsit alufóliával, mert akkor a bunda megszottyad, így viszont finom ropogós lesz. Félidőnél megfordítjuk a húsokat, hogy mindkét oldala egyenletesen megpiruljon. Mialatt sül a hús, addig a salátát mossuk meg, helyezzük egy tányérra. Szórjuk meg parmezánsajttal és tálalhatjuk is a bundázott csirkemellel.

Uzsonna: Kókusztekercs



Hozzávalók a kakaós részhez: fél csomag gluténmentes, cukormentes keksz, 2 ek. kakaópor, édesítő, 1 csésze kávé, kókuszreszelék

Hozzávalók a kókuszkrémhez: 2 dl víz, 5 ek. kókuszliszt. Édesítő, kókuszreszelék

Elkészítés: Daráljunk le fél csomag glutén-,cukormentes kekszet. Keverjünk hozzá kakaóport, édesítőt. Majd öntsünk hozzá egy kis csésze kávét. Jól dolgozzuk össze a kakaós masszát. Ha esetleg nem elég ragacsos a tésztánk,akkor egy pici tejet adhatunk hozzá. De vigyázzunk,hogy ki is kell majd nyújtanunk,tehát egy picit lehet szárazabb. Tegyük be a masszánkat a hűtőbe pihenni. Ez idő alatt forraljuk fel a 2 dl vizet és öntsük hozzá a kókuszlisztet, édesítőt és kókuszreszeléket. Jól keverjük össze. Várjuk meg míg kihűl. Addig vegyük elő a kakaós tésztánkat, melyet kókuszreszeléken nyújtsunk ki. Ha kihűlt a krémünk,akkor kenjük el a kinyújtott csokis tésztán és tekerjük fel. Szórjuk meg a tekercsünk külsejét kókusszal és 2-3 órán át hagyjuk dermedni a hűtőben.

Vacsora: Melegszendvics

Hozzávalók: padlizsán, sonka, sajt, paradicsom

Elkészítés: Egy nagy padlizsánt megmosunk,meghámozzuk. Nagy karikákra vágunk. Ráhelyezünk a padlizsánszeletekre sonkát, light sajtot, paradicsomot. Előmelegített sütőben 15-20 perc alatt megsütjük.


Kövessétek nyomon ezt a 40 napot, és Ti is kapcsolódjatok be!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymer.blog.hu/api/trackback/id/tr328659480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.