Kövess minket!
Keresés
Szerzők
Kategóriák

Címkék

afonya (1) ananaszle (1) Ankle (1) Asics (1) bio (1) Boka (1) Bokaszorító (1) brownie (3) búzafűlé (1) céklalé (1) cleaneating (48) Combat (1) Compression (1) csiga (1) cukormentes (5) dieta (62) edzes (1) egeszseg (40) elsohet (1) elsonap (2) etteremteszt (1) fagyi (1) fánk (1) felkeszules (1) Fiametta (1) Fit-Active (1) Futás (3) gastro (66) gasztro (62) Gloves (1) glutenmentes (4) harmadikhet (7) harmadiknap (2) harmincadiknap (1) harmincegyediknap (1) harmincharmadiknap (1) harminchatodiknap (1) harminckettediknap (1) harminckilencediknap (1) harmincnegyediknap (1) harmincnyolcadiknap (1) harmincotodiknap (1) hatlapos (1) hatodikhet (6) hatodiknap (1) hetediknap (1) Hideg (2) huszadiknap (1) huszonegyediknap (1) huszonharmadiknap (1) huszonhatodiknap (1) huszonhetediknap (1) huszonkettediknap (1) huszonkilencediknap (1) huszonnegyediknap (1) huszonnyolcadiknap (1) huszonotodiknap (1) Hyperwarm (1) Ízületvédelem (1) kakaos (1) Kesztyű (1) kilencediknap (1) Knee (1) kocka (1) Kompressziós (1) light (60) masodikhet (7) masodiknap (1) Megelőzés (1) miri (69) muffin (1) My protein (2) Nadrág (1) negyedikhet (8) negyediknap (2) negyvenediknap (1) Nike (2) nyolcadiknap (1) otodikhet (8) otodiknap (1) paleo (3) PinkCadillac (1) pite (1) Pro (2) recept (65) répalé (1) review (7) rudi (1) sajttorta (2) Sleeve (1) SpartanRace (2) Sportsérülés (1) Steinberger (5) stories (2) szilvas (1) tábor (1) Tél (2) Térd (1) Térdszorító (1) Tights (1) tisztitókúra (5) tizediknap (1) tizenegyediknap (1) tizenharmadiknap (1) tizenhatodiknap (1) tizenhetediknap (1) tizenkettediknap (1) tizenkilencediknap (1) tizennegyediknap (1) tizennyolcadiknap (1) tizenotodiknap (1) torta (1) trend (47) Tréning (2) turo (1) turorudi (1) turotorta (1) Védelem (1) vega (3) vegan (1) vendegblogger (3) Winter (1) zab (1) zabkeksz (1) zoldsegle (1)
április 24

Reggeli: Házi készítésű bagel, sajttal, sonkával (Limara pékség receptje alapján)



Hozzávalók: 20 dkg CH csökkentett liszt, 1/3 tk. só, 1 evőkanál kókuszolaj, 4 g friss élesztő, kb. 1 dl langyos víz, a főzéshez víz és természetes édesítő

Elkészítés:keverjük össze a langyos vízzel, majd adjuk hozzá a kókuszolajat és a szénhidrátcsökkentett lisztet. Kézzel rugalmas tésztát dagasszunk belőle, majd egy órán keresztül kelesztjük, végül feldaraboljuk. A feldarabolt tésztákat egyenként hosszúkásra nyújtjuk, feltekerjük, majd az így kapott "rudakból" karikát formálunk, úgy hogy összecsípjük a két végét. További fél óra kelesztés után forrásban lévő édesítős vízbe dobjuk a tésztakarikákat, és mindkét felét fél-fél percig fűzzük, majd egy szűrőkanál segítségével sütőpapírra helyezzük. A tetejüket megszórjuk szezámaggal .Majd 170 fokon kb. 15-20 perc alatt készre sütjük.

Tízórai: Habos kakaó

Hozzávalók:1,5 ek. zsírszegény Holland kakaópor, 2 dl tej, természetes édesítő ízlés szerint, cocomas kókuszkrém

Elkészítés: A kókuszkrémet a felhasználás előtt fél órával tegyük be a mélyhűtőbe. Majd vegyük ki a hűtésből és verjük fel habbá. Kicsit “puhább” habot fogunk kapni,mint az eredeti, de nagyon finom. A kakaót készítsük el és helyezzük rá a felvert kókuszhabot.

Ebéd: Kókusztejes- zöldborsós csirkeragu (A CleanEating.hu receptje alapján)

Hozzávalók: 400 g csirkemell filé, 2 dl kókusztej, 150 g csiperkegomba, 150 g zöldborsó, 1/2 fej vöröshagyma, 10 g tápióka keményítő, 1 ek. kókuszsír, 1 tk. kakukkfű, 1 tk. só, 1 csipet őrölt fekete bors

Köret: bulgur

Elkészítés: A zöldborsót tegyük fel párolódni. A csirkemellet vágjuk fel kockákra, a gombát szeletekre, a vöröshagymát pedig apró kockákra. Egy lábasban pirítsuk üvegesre a hagymát a kókuszsíron. Adjuk hozzá a só felét, hogy ne váljon keserűvé. Amikor a hagyma üveges rá kell helyezni a csirkemellet, a sót és a borsot. Majd fedő alatt, alacsony lángon főzzük 8 percig.Adjuk hozzá a szeletelt gombát és fedő nélkül, kicsit nagyobb lángon főzzük további 5 percig. Szűrjük le a zöldborsót és adjuk hozzá a kakukkfűvel együtt.5 percig még főzzétek, ha már a hús és a gomba állaga is jó, öntsük hozzá a kókusztejet, majd szórjuk bele a tápióka keményítőt. 2-3 percig forraljuk, jól keverjük össze. Tűzről levéve tálaljuk bulgurral ,melyet főzzünk puhára sós vízben.

Uzsonna: Csokibomba



Hozzávalók: 30 g kókuszzsír, édesítő ízlés szerint, 30 g kakaópor, 1 rúd vanília belseje, 1 db tojás, 20 g zabliszt, 20 g kókuszliszt, 2 ek. Philadelpia light sajtkrém, pár szem eper

Elkészítés: Az összes összetevőt tegyük egy nagy mély tálba (kivétel a sajtkrémet) és alaposan keverjük össze, amíg egynemű ragacsos tésztát kapunk. Ha ez megvan, akkor helyezzük egy hőálló tálkába a csokis krémet. A tetejére kanalazzunk a sajtkrémet. 5 percig mikróban süssük. Eperrel tálaljuk

Vacsora: Zöldségek, mártogatós szósszal

Hozzávalók: Zellerszár, uborka, répa, 150 g tejföl, fokhagyma, só, bors, bazsalikom

Elkészítés: Jól mossuk meg a zöldségeket,pucoljuk meg. Majd vágjuk fel szeletekre. A tejfölt keverjük el fokhagymával és fűszerekkel. És máris tálalhatjuk az egészséges finomságunkat.


Kövessétek nyomon ezt a 40 napot, és Ti is kapcsolódjatok be!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymer.blog.hu/api/trackback/id/tr208659478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.