Kövess minket!
Keresés
Szerzők
Kategóriák

Címkék

afonya (1) ananaszle (1) Ankle (1) Asics (1) bio (1) Boka (1) Bokaszorító (1) brownie (3) búzafűlé (1) céklalé (1) cleaneating (48) Combat (1) Compression (1) csiga (1) cukormentes (5) dieta (62) edzes (1) egeszseg (40) elsohet (1) elsonap (2) etteremteszt (1) fagyi (1) fánk (1) felkeszules (1) Fiametta (1) Fit-Active (1) Futás (3) gastro (66) gasztro (62) Gloves (1) glutenmentes (4) harmadikhet (7) harmadiknap (2) harmincadiknap (1) harmincegyediknap (1) harmincharmadiknap (1) harminchatodiknap (1) harminckettediknap (1) harminckilencediknap (1) harmincnegyediknap (1) harmincnyolcadiknap (1) harmincotodiknap (1) hatlapos (1) hatodikhet (6) hatodiknap (1) hetediknap (1) Hideg (2) huszadiknap (1) huszonegyediknap (1) huszonharmadiknap (1) huszonhatodiknap (1) huszonhetediknap (1) huszonkettediknap (1) huszonkilencediknap (1) huszonnegyediknap (1) huszonnyolcadiknap (1) huszonotodiknap (1) Hyperwarm (1) Ízületvédelem (1) kakaos (1) Kesztyű (1) kilencediknap (1) Knee (1) kocka (1) Kompressziós (1) light (60) masodikhet (7) masodiknap (1) Megelőzés (1) miri (69) muffin (1) My protein (2) Nadrág (1) negyedikhet (8) negyediknap (2) negyvenediknap (1) Nike (2) nyolcadiknap (1) otodikhet (8) otodiknap (1) paleo (3) PinkCadillac (1) pite (1) Pro (2) recept (65) répalé (1) review (7) rudi (1) sajttorta (2) Sleeve (1) SpartanRace (2) Sportsérülés (1) Steinberger (5) stories (2) szilvas (1) tábor (1) Tél (2) Térd (1) Térdszorító (1) Tights (1) tisztitókúra (5) tizediknap (1) tizenegyediknap (1) tizenharmadiknap (1) tizenhatodiknap (1) tizenhetediknap (1) tizenkettediknap (1) tizenkilencediknap (1) tizennegyediknap (1) tizennyolcadiknap (1) tizenotodiknap (1) torta (1) trend (47) Tréning (2) turo (1) turorudi (1) turotorta (1) Védelem (1) vega (3) vegan (1) vendegblogger (3) Winter (1) zab (1) zabkeksz (1) zoldsegle (1)
április 24

Reggeli: Gyümölcssaláta



Hozzávalók: 1 banán, 1 kivi, 1 narancs, 2 szem eper

Elkészítés: A gyümölcsöket megmossuk, meghámozzuk. Felkarikázzuk és tálaljuk.

Tízórai: Mogyorós, csokis zabkeksz

Hozzávalók: 80 g zabpehely, 20 g zabpehelyliszt, 3 ek. Kakaópor, édesítő, 1 dl tej, rumaroma, pár szem mogyoró, vörös áfonya

Elkészítés: A hozzávalók egy tálba összekeverjük a mogyoró kivételével. Kis labdákat formázunk a masszából és sütőpapírra helyezzük. A golyókat kilapítjuk 3-4 cm vastagra. Ráhelyezzük az összetört török mogyorót. Előmelegített sütőben 180 fokon 20 percig sütjük.

Ebéd: Ananászos, sajtos csirkemell, kölessel

Hozzávalók: 2 nagyobb szelet csirkemell, 4 karika ananász, light sajt (trappista), 1 csomag köles, só, 2 nagy evőkanál kókuszolaj

Elkészítés: Megmossuk alaposan a csirkemellet. Kicsit megsózzuk, megkenjük kókuszolajjal és egy tepsibe helyezzük. Rátesszük az ananászkarikákat és a light sajtot. A másik evőkanál kókuszolajjal meglocsoljuk, lefedjük fóliával és 20 percig sütjük, majd még 10 percig fólia nélkül. Ez idő alatt a kölest sós, lobogó vízben 12-14 perc alatt puhára főzzük.

Uzsonna: Mogyorós, csokis zabkeksz



Vacsora: Melegszendvics padlizsánból

Hozzávalók: 1 nagyobb padlizsán, light mozzarella, só, bors, bazsalikom, paradicsom

Elkészítés: A padlizsánt megmossuk, megpucoljuk, felkarikázzuk nagyobb szeletekre és sütőpapíros tepsibe tesszük. Minden korongra helyezünk egy szelet paradicsomot és mozzarellát. Sózzuk, borsozzuk, bazsalikomozzuk. 15 percig 190 fokon megsütjük.


Kövessétek nyomon ezt a 40 napot, és Ti is kapcsolódjatok be!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymer.blog.hu/api/trackback/id/tr488659434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.