Kövess minket!
Keresés
Szerzők
Kategóriák

Címkék

afonya (1) ananaszle (1) Ankle (1) Asics (1) bio (1) Boka (1) Bokaszorító (1) brownie (3) búzafűlé (1) céklalé (1) cleaneating (48) Combat (1) Compression (1) csiga (1) cukormentes (5) dieta (62) edzes (1) egeszseg (40) elsohet (1) elsonap (2) etteremteszt (1) fagyi (1) fánk (1) felkeszules (1) Fiametta (1) Fit-Active (1) Futás (3) gastro (66) gasztro (62) Gloves (1) glutenmentes (4) harmadikhet (7) harmadiknap (2) harmincadiknap (1) harmincegyediknap (1) harmincharmadiknap (1) harminchatodiknap (1) harminckettediknap (1) harminckilencediknap (1) harmincnegyediknap (1) harmincnyolcadiknap (1) harmincotodiknap (1) hatlapos (1) hatodikhet (6) hatodiknap (1) hetediknap (1) Hideg (2) huszadiknap (1) huszonegyediknap (1) huszonharmadiknap (1) huszonhatodiknap (1) huszonhetediknap (1) huszonkettediknap (1) huszonkilencediknap (1) huszonnegyediknap (1) huszonnyolcadiknap (1) huszonotodiknap (1) Hyperwarm (1) Ízületvédelem (1) kakaos (1) Kesztyű (1) kilencediknap (1) Knee (1) kocka (1) Kompressziós (1) light (60) masodikhet (7) masodiknap (1) Megelőzés (1) miri (69) muffin (1) My protein (2) Nadrág (1) negyedikhet (8) negyediknap (2) negyvenediknap (1) Nike (2) nyolcadiknap (1) otodikhet (8) otodiknap (1) paleo (3) PinkCadillac (1) pite (1) Pro (2) recept (65) répalé (1) review (7) rudi (1) sajttorta (2) Sleeve (1) SpartanRace (2) Sportsérülés (1) Steinberger (5) stories (2) szilvas (1) tábor (1) Tél (2) Térd (1) Térdszorító (1) Tights (1) tisztitókúra (5) tizediknap (1) tizenegyediknap (1) tizenharmadiknap (1) tizenhatodiknap (1) tizenhetediknap (1) tizenkettediknap (1) tizenkilencediknap (1) tizennegyediknap (1) tizennyolcadiknap (1) tizenotodiknap (1) torta (1) trend (47) Tréning (2) turo (1) turorudi (1) turotorta (1) Védelem (1) vega (3) vegan (1) vendegblogger (3) Winter (1) zab (1) zabkeksz (1) zoldsegle (1)
április 21

Reggeli: Tükörtojás, szárított paradicsommal, zöldségekkel



Tízórai: Kispohár natúr joghurt, mézzel

Ebéd: Kölesfasírt, sóskakrémmel

Hozzávalók a sóskakrémhez: 40 dkg friss sóska, só, 200 ml Cocomas kókuszkrém, pár csepp citromlé, ízlés szerint édesítő, 1 ek. zabpehelyliszt

Hozzávalók a köles fasírthoz: 1 bögre köles, 2 közepes fej vöröshagyma, só, bors, 2 gerezd fokhagyma, 2 evőkanál zabpehely liszt, zabpehely a golyók beforgatásához, kókuszolaj a sütéshez


A sóskakrém elkészítése: A megmosott sóskát tegyük fel főni. Egy-két csipet sót tegyünk bele. Tegyük bele a kókuszkrémet és forraljuk fel pár perc alatt, vegyük le a tűzről és még forrón egy botmixer segítségével turmixoljuk pépesre.
Ezután kóstoljuk meg, hogy elég édes és savanyú e a sóskakrémünk. Ha nem akkor tegyünk még bele cukorhelyettesítőt és citromlevet.Ha nem elég sűrű, akkor adjuk hozzá a zabpehelylisztet. Vigyázzunk, hogy ne legyen csomós, jól keverjük el. Tegyük vissza és főzzük még pár percig.


A köles fasírt elkészítése: A kölest mossuk át és 2,5-szeres vízbe tegyük fel főni. A főző vízbe tegyünk egy kis sót.
Ha a köles megfőtt (alatta már egyáltalán nincs víz) húzzuk le a tűzről és úgy, hogy a fedő is rajta van, egy konyharuhával fedjük le. Így a fedő alatt még tud puhulni. Míg a köles fő, a hagymát vágjuk össze és egy kevés olajon üvegesre pároljuk egy-két csipet sóval, frissen őrölt borssal.


Ha mindkettővel elkészültünk, akkor hagyjuk kicsit hűlni. Egy tálba borítsuk a megfőtt kölest és a hagymát. Szórjunk bele a zabpehelylisztet, hogy a fasírt massza összeálljon és formázzunk kis gombóckákat. Ezeket forgassuk bele zabpehelybe és forró olajban süssük ki.

Uzsonna: Gyümölcsrizs vaníliapudinggal



Gyümölcsrizs hozzávalók: 50 g basmati rizs (alacsonyabb a GI-je, mint a fehér rizsnek), 30 g vaníliás fehérjepor( elhagyható), gyümölcsök, 15 g természetes édesítő (Xilit)

Puding hozzávalói: Fél csomag gluténmentes vaníliapuding, 2 dl tej, édesítő

Elkészítés: A basmati rizst megfőzzük sótlan vízben. A protein port összekeverjük a xilittel, apránként hozzákeverjük a főtt rizshez. Ha túl sűrű lenne, 0,5 dl tejet adhatunk hozzá. Tálkába kanalazzuk a gyümölcsökkel. Míg hűl, addig elkészítjük a pudingot. Amihez a fél csomag pudingport elkeverjük csomómentesre tejjel, édesítővel és 5-6 perc alatt megfőzzük. Ráöntjük a gyümölcsrizsünkre és betesszük a hűtőbe 2-3 órára hűlni.

Vacsora: Brokkolis tonhalfasírt (Szafi receptje alapján)

Hozzávalók: 300 g brokkoli, 1 doboz tonhalkonzerv, 50 g zabpehelyliszt, 1 tojás, 1 gerezd fokhagyma, 1 ek. kókuszolaj, só, bors

Elkészítés: A brokkolit, a tonhalkonzervet és a fokhagymát aprítógépben ledaráljuk, majd kikeverjük a liszttel, a tojással, az olajjal és a fűszerekkel. Fasírtgolyókat formázunk belőle, sütőpapírra fektetjük, olajspray-vel alaposan befújjuk, végül 180 fokon készre sütjük . Körülbelül 12 darab lesz belőle.


Kövessétek nyomon ezt a 40 napot, és Ti is kapcsolódjatok be!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymer.blog.hu/api/trackback/id/tr348649952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.