Kövess minket!
Keresés
Szerzők
Kategóriák

Címkék

afonya (1) ananaszle (1) Ankle (1) Asics (1) bio (1) Boka (1) Bokaszorító (1) brownie (3) búzafűlé (1) céklalé (1) cleaneating (48) Combat (1) Compression (1) csiga (1) cukormentes (5) dieta (62) edzes (1) egeszseg (40) elsohet (1) elsonap (2) etteremteszt (1) fagyi (1) fánk (1) felkeszules (1) Fiametta (1) Fit-Active (1) Futás (3) gastro (66) gasztro (62) Gloves (1) glutenmentes (4) harmadikhet (7) harmadiknap (2) harmincadiknap (1) harmincegyediknap (1) harmincharmadiknap (1) harminchatodiknap (1) harminckettediknap (1) harminckilencediknap (1) harmincnegyediknap (1) harmincnyolcadiknap (1) harmincotodiknap (1) hatlapos (1) hatodikhet (6) hatodiknap (1) hetediknap (1) Hideg (2) huszadiknap (1) huszonegyediknap (1) huszonharmadiknap (1) huszonhatodiknap (1) huszonhetediknap (1) huszonkettediknap (1) huszonkilencediknap (1) huszonnegyediknap (1) huszonnyolcadiknap (1) huszonotodiknap (1) Hyperwarm (1) Ízületvédelem (1) kakaos (1) Kesztyű (1) kilencediknap (1) Knee (1) kocka (1) Kompressziós (1) light (60) masodikhet (7) masodiknap (1) Megelőzés (1) miri (69) muffin (1) My protein (2) Nadrág (1) negyedikhet (8) negyediknap (2) negyvenediknap (1) Nike (2) nyolcadiknap (1) otodikhet (8) otodiknap (1) paleo (3) PinkCadillac (1) pite (1) Pro (2) recept (65) répalé (1) review (7) rudi (1) sajttorta (2) Sleeve (1) SpartanRace (2) Sportsérülés (1) Steinberger (5) stories (2) szilvas (1) tábor (1) Tél (2) Térd (1) Térdszorító (1) Tights (1) tisztitókúra (5) tizediknap (1) tizenegyediknap (1) tizenharmadiknap (1) tizenhatodiknap (1) tizenhetediknap (1) tizenkettediknap (1) tizenkilencediknap (1) tizennegyediknap (1) tizennyolcadiknap (1) tizenotodiknap (1) torta (1) trend (47) Tréning (2) turo (1) turorudi (1) turotorta (1) Védelem (1) vega (3) vegan (1) vendegblogger (3) Winter (1) zab (1) zabkeksz (1) zoldsegle (1)
április 18

Reggeli: Paleo szendvics, cottage krémmel, csirkemellel, zöldségekkel

Tízórai: Szedres smoothie

Ebéd: Zabpelyhes túrógombóc, vaníliasodóval



Hozzávalók (6 gombóchoz): 225 g zsírszegény túró, 1 db M-es tojás, 60 g kókuszliszt/mandulaliszt/zabpehelyliszt, citromhéj, édesítő (zabliszt használata esetén kicsit több édesítő szükséges)

Hozzávalók a vaníliasodóhoz: fél csomag gluténmentes vaníliapuding, 2 dl tej, édesítő

Hozzávalók a forgatáshoz: 20 g finomra őrölt zabpehely, 1 ek. kókuszolaj

Hozzávalók a töltelékhez (közepébe): málna/eper/meggy


Elkészítés: Először is tegyünk fel vizet forrni. Villával keverjük össze a gombóc hozzávalóit, tehát a túrót, tojást, lisztet, citromhéjat és édesítőt. majd gyúrjuk át.

Formázzunk belőle 6 db gombócot, úgy, hogy a közepébe helyezzük a gyümölcsöt.

Ha felforrt a víz, akkor vegyük takarékra, tegyük bele a gombócokat 5 percre . Fontos, hogy ne lobogó vízbe tegyük bele, mert akkor szétesnek a gombócaink. Míg főnek, addig a zabpelyhet egy kis kókuszolajon pirítsuk meg. Pár perc alatt meg is pirul. Közben ha feljöttek a víz felszínére a gombócaink, akkor ki is vehetjük őket és ráhelyezhetjük a pirított zabpehelyre. Amíg hül, addig készülhet a vaníliasodó, amihez a gluténmentes pudinport keverjük el édesítővel és 1 dl tejjel. A másik deci tejet forraljuk fel és ha forr, akkor öntsük bele a másik 1 dl-t, amit elkevertünk a pudingporral. Főzzük pár percig, majd levehetjük a tűzről és leönthetjük aa gombócainkat. Én még mandulával díszítettem.

Uzsonna: Mangó

Vacsora: Cukkinis tekercs, füstölt lazaccal

Könnyed, tavaszi vacsoraötlet. A lazac kiváló fehérje-, vitamin-, és ásványianyag-forrás (kálium, cink, vas, szelén és B12-vitamin), de legfontosabb tápanyaga az omega-3 zsírsav. Az omega-3 zsírsav egy esszenciális zsírsav, amit a szervezet nem képes előállítani, ezért a táplálkozás során kell szervezetünkbe juttatni. A legtöbb omega-3 zsírsav természetes módon fordul elő az olajos halakban. Hozzájárul az egészséges agy működéséhez, valamint jótékonyan hat a szívre és az ízületekre is.

Hozzávalók: füstölt lazacszeletek ( 1 csomag), 1 cukkini, zöldségek (pritaminpaprika, répa, jégsaláta

Elkészítés: Mossuk meg a zöldségeket. Zöldséghámozóval szeleteljük vékonyra a cukkinit, a és a többi zöldséget, kb. 4-5 cm hosszú darabokra. Majd 2 cukkini szeletet tegyünk egymásra, úgy, hogy félig fedjék egymást. Fektessünk rá akkora lazacszeletet, amekkora a cukkini szelet, majd a hozzánk közel eső részre tegyünk zöldségeket. Ha mindez megvan, szorosan tekerjük fel a cukkinit. Körülbelül 9 tekercs készül belőle. Fogyasszuk egészséggel.


Kövessétek nyomon ezt a 40 napot, és Ti is kapcsolódjatok be!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymer.blog.hu/api/trackback/id/tr938639924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.