Kövess minket!
Keresés
Szerzők
Kategóriák

Címkék

afonya (1) ananaszle (1) Ankle (1) Asics (1) bio (1) Boka (1) Bokaszorító (1) brownie (3) búzafűlé (1) céklalé (1) cleaneating (48) Combat (1) Compression (1) csiga (1) cukormentes (5) dieta (62) edzes (1) egeszseg (40) elsohet (1) elsonap (2) etteremteszt (1) fagyi (1) fánk (1) felkeszules (1) Fiametta (1) Fit-Active (1) Futás (3) gastro (66) gasztro (62) Gloves (1) glutenmentes (4) harmadikhet (7) harmadiknap (2) harmincadiknap (1) harmincegyediknap (1) harmincharmadiknap (1) harminchatodiknap (1) harminckettediknap (1) harminckilencediknap (1) harmincnegyediknap (1) harmincnyolcadiknap (1) harmincotodiknap (1) hatlapos (1) hatodikhet (6) hatodiknap (1) hetediknap (1) Hideg (2) huszadiknap (1) huszonegyediknap (1) huszonharmadiknap (1) huszonhatodiknap (1) huszonhetediknap (1) huszonkettediknap (1) huszonkilencediknap (1) huszonnegyediknap (1) huszonnyolcadiknap (1) huszonotodiknap (1) Hyperwarm (1) Ízületvédelem (1) kakaos (1) Kesztyű (1) kilencediknap (1) Knee (1) kocka (1) Kompressziós (1) light (60) masodikhet (7) masodiknap (1) Megelőzés (1) miri (69) muffin (1) My protein (2) Nadrág (1) negyedikhet (8) negyediknap (2) negyvenediknap (1) Nike (2) nyolcadiknap (1) otodikhet (8) otodiknap (1) paleo (3) PinkCadillac (1) pite (1) Pro (2) recept (65) répalé (1) review (7) rudi (1) sajttorta (2) Sleeve (1) SpartanRace (2) Sportsérülés (1) Steinberger (5) stories (2) szilvas (1) tábor (1) Tél (2) Térd (1) Térdszorító (1) Tights (1) tisztitókúra (5) tizediknap (1) tizenegyediknap (1) tizenharmadiknap (1) tizenhatodiknap (1) tizenhetediknap (1) tizenkettediknap (1) tizenkilencediknap (1) tizennegyediknap (1) tizennyolcadiknap (1) tizenotodiknap (1) torta (1) trend (47) Tréning (2) turo (1) turorudi (1) turotorta (1) Védelem (1) vega (3) vegan (1) vendegblogger (3) Winter (1) zab (1) zabkeksz (1) zoldsegle (1)

15. nap
Hétfő
16. nap
Kedd
17. nap
Szerda
18. nap
Csütörtök
19. nap
Péntek
20. nap
Szombat
21. nap
Vasárnap
Reggeli Görög joghurt, málnával, áfonyával és müzlivel Paleo szendvics, cottage krémmel, csirkemellel, zöldségekkel 1 csésze kávé, dupla csokis sütivel Málnás, áfonyás chia puding mandulatejjel és túrókrémmel Tükörtojás, szárított paradicsommal, zöldségekkel Banánpalacsinta mogyoróvajjal és karamellel Kakaós csiga banánnal
Tízórai 1 banán Szedres smoothie Gyümölcssaláta Egy pohár 100%-os narancslé Kispohár natúr joghurt, mézzel Proteines kókuszgolyó Proteines kókuszgolyó
Ebéd Milánói makaróni, gluténmentesen Zabpelyhes túrógombóc, vaníliasodóval Ananászos csirkemell, kölessel Marhasült, salátaágyon Kölesfasírt, sóskakrémmel Zöldségspagetti Citrusos, fűszeres csirkemell, kuszkusszal
Uzsonna 1 alma, pár szem dióval Mangó Banánkenyér Paleo, vegán gesztenyés brownie Gyümölcsrizs vaníliapudinggal Paleo vegán gesztenyés brownie Hideg joghurtkrém,eperrel és csokiszósszal
Vacsora Fűszeres túróval töltött pritaminpaprika Cukkinis tekercs, füstölt lazaccal Sült padlizsán krémleves Pirítós, avokádókrémmel Brokkolis tonhalfasírt Csirkemáj salátaágyon, pirított körtével Görög saláta

 

 



Alapvetően én személy szerint sosem voltam híve az őrületes diétáknak és a koplalásnak, inkább az ésszerűséget és egészséget tartottam szem előtt, nem azt, hogy egy hét alatt hogyan lehet 5-6 kilót fogyni. Szerintem már minden dietetikus és szakértő leírta egyszer, hogy nem eredményes, ha őrületes éhségsztrájkba kezd az ember, hiszen utána még több kiló jön vissza ránk. Diétázni lehet ideig-óráig, de ha utána visszatérünk a régi étkezési szokásainkhoz, akkor teljesen felesleges volt a kínszenvedésekkel teli időszak.

Most itt az új őrület, a clean eating, azaz tiszta étkezés diéta. Egészséges, karcsú testet ígér, koplalás nélkül. Tosca Reno írt először erről a programról, mely főleg friss zöldségekből, gyümölcsökből, rostban gazdag és nem feldolgozott élelmiszerekből áll. Minőségi alapanyagokat, sok fehérjéket, nyers zöldséget kell fogyasztani, figyelni a megfelelő folyadékbevitelre és el kell felejteni a fehér lisztet, cukrot. Igazából, így leírva nagyban hasonlít egy sima diétára, de fontos hangsúlyozni, hogy a minőségi alapanyagok vannak előtérbe helyezve. Egy példával szemléltetve: nagyon sokan a diétájuk során puffasztott rizst fogyasztanak, mivel kevés benne a kalória és a kenyeret helyettesíti. De nincs benne semmilyen tápanyag, amire szükségünk lenne a szervezetünknek, gyorsan éhesek leszünk tőle, ráadásul cukor vagy só hozzáadásával készül. Helyette egy kisebb szelet teljes kiőrlésű vagy CH csökkentett kenyér sokkal táplálóbb.

A téli időszak- és ünnepek alatt kevésbé figyeltünk az étkezésre. De lassan beköszönt a jó idő, megjelennek a szezonális, friss gyümölcsök, zöldségek. Bőven tudunk válogatni a jobbnál jobb tápanyagok között. Így áprilistól szeretnék egy clean eating programot indítani, melyben hétről hétre bemutatom, hogy mit fogyasztok. Írok az edzésekről is, hiszen azt se szabad elhanyagolni. Hét elején látni fogjátok arra a hétre megírt menüt és a napok során képekkel is illusztrálni fogom, sőt egy-egy receptet is megosztok veletek.

Kövessétek nyomon ezt a 40 napot, és Ti is kapcsolódjatok be!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymer.blog.hu/api/trackback/id/tr928635872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.