Kövess minket!
Keresés
Szerzők
Kategóriák

Címkék

afonya (1) ananaszle (1) Ankle (1) Asics (1) bio (1) Boka (1) Bokaszorító (1) brownie (3) búzafűlé (1) céklalé (1) cleaneating (48) Combat (1) Compression (1) csiga (1) cukormentes (5) dieta (62) edzes (1) egeszseg (40) elsohet (1) elsonap (2) etteremteszt (1) fagyi (1) fánk (1) felkeszules (1) Fiametta (1) Fit-Active (1) Futás (3) gastro (66) gasztro (62) Gloves (1) glutenmentes (4) harmadikhet (7) harmadiknap (2) harmincadiknap (1) harmincegyediknap (1) harmincharmadiknap (1) harminchatodiknap (1) harminckettediknap (1) harminckilencediknap (1) harmincnegyediknap (1) harmincnyolcadiknap (1) harmincotodiknap (1) hatlapos (1) hatodikhet (6) hatodiknap (1) hetediknap (1) Hideg (2) huszadiknap (1) huszonegyediknap (1) huszonharmadiknap (1) huszonhatodiknap (1) huszonhetediknap (1) huszonkettediknap (1) huszonkilencediknap (1) huszonnegyediknap (1) huszonnyolcadiknap (1) huszonotodiknap (1) Hyperwarm (1) Ízületvédelem (1) kakaos (1) Kesztyű (1) kilencediknap (1) Knee (1) kocka (1) Kompressziós (1) light (60) masodikhet (7) masodiknap (1) Megelőzés (1) miri (69) muffin (1) My protein (2) Nadrág (1) negyedikhet (8) negyediknap (2) negyvenediknap (1) Nike (2) nyolcadiknap (1) otodikhet (8) otodiknap (1) paleo (3) PinkCadillac (1) pite (1) Pro (2) recept (65) répalé (1) review (7) rudi (1) sajttorta (2) Sleeve (1) SpartanRace (2) Sportsérülés (1) Steinberger (5) stories (2) szilvas (1) tábor (1) Tél (2) Térd (1) Térdszorító (1) Tights (1) tisztitókúra (5) tizediknap (1) tizenegyediknap (1) tizenharmadiknap (1) tizenhatodiknap (1) tizenhetediknap (1) tizenkettediknap (1) tizenkilencediknap (1) tizennegyediknap (1) tizennyolcadiknap (1) tizenotodiknap (1) torta (1) trend (47) Tréning (2) turo (1) turorudi (1) turotorta (1) Védelem (1) vega (3) vegan (1) vendegblogger (3) Winter (1) zab (1) zabkeksz (1) zoldsegle (1)
április 16

Reggeli: Tojás,tofu,sajt

Elkészítés: 2 db tojást főzzünk meg keményre. Pucoljuk meg, sózzuk, borsozzuk. Majd zöldségekkel, tofuval és mozarella sajttal tálaljuk.

A tofu jó fehérjeforrás, és nyolc esszenciális aminosavat tartalmaz. Kíváló forrása a vasnak, a kalciumnak, a mangánnak, a szelénnek és a foszfornak. Továbbá jó magnézium-, réz-, cink- és B1-vitamin-forrás. Kitűnő étel a táplálkozás és az egészség szempontjából.

Tízórai: Jegeskávé

Hozzávalók: egy főzött kávé, negyed csésze mandulatej/kókusztej, 20 gr fehérje, fahéj, ízlés szerint édesítő, jégkocka

Elkészítés: Főzzünk egy kávét, várjuk meg amíg kihűlt, majd tegyük be a hűtőbe.. Miután lehűlt öntsük bele egy turmixgépbe a többi összetevővel, a jégkockákkal és turmixoljuk össze. Ízlés szerint lehet mandulatejjel, kókusztejjel vagy rizstejjel készíteni.

Ebéd: Grillcsirke, zabpelyhes, túrós puffanccsal (Szafi receptje alapján)

Hozzávalók: 1 egész csirke, fűszerek, vaj, 250 g túró, 3 ek. zabpehelyliszt vagy zabpehely ledarálva, 2 tojás, só, bors, 3 ek. kókuszolaj

Puffancs elkészítése: A hozzávalókat összekeverjük, majd egy serpenyőben kevés kókuszolajat felforrósítunk, belekanalazzuk a túrós masszát (1 evőkanál=1 túrós puffancs) és közepes lángon mindkét oldalukat megsütjük.

Grillcsirke elkészítése: A csirkét alaposan megmossuk, megtöröljük, kívül belül megszórjuk sóval, borssal, chilivel, rozmaringgal, fokhagymával átdörzsöljük.

Kiterítünk egy akkora fóliát, ami befedi a csirkét, és a közepére 2 vékony szelet vajat teszünk. Ráfektetjük a csirkét, a mellére, a szárnya alá, a combjai közé is teszünk vaj darabokat. Szorosan becsomagoljuk. Majd ráfektetjük a tepsinkre és kb. 2 órát sütjük közepes hőfokon. Leellenőrizzük, hogy átsült-e, mégpedig úgy, hogy megnyomjuk a combját, és ha benyomódik, akkor levesszük a fóliát és visszatesszük pirulni. Ha szép szint kap, vegyük ki és tálaljuk a puffancsokkal

Uzsonna: Brownie, cocomas tejszínhabbal, málnával



Hozzávalók: 100g kókuszzsír, édesítőt ízlés szerint, 70 g kakaópor, 1 rúd vanília belseje, 3 db tojás, 50 g zabliszt, 50 g kókuszliszt, 80g dió/ mandula, cocomas kókuszkrém, málna

Elkészítés: Először is melegítsük elő a sütőt 180 fokra és egy mély tepsit béleljünk ki sütőpapírral. A dió vagy mandula kivételével az összes összetevőt tegyük egy nagy mély tálba és alaposan keverjük össze, amíg egynemű ragacsos tésztát kapunk. Ha ez megvan, akkor jöhet a dió vagy mandula. Törjük kisebb darabokra és keverjük el a tésztával. A kibélelt tepsibe oszlassuk el a brownie tésztáját, majd 20 percig süssük. Ha látjuk,hogy kezd pirulni, akkor kapcsoljuk le a sütőt, vegyük ki a sütinket és hagyjuk kihűlni. Ez idő alatt a behűtött cocomas kókuszkrémet egy tálba verjük fel habbá. Nem lesz olyan kemény, mint a rendes tejszínhab, de nagyon finom és tökéletesen helyettesíti a tejszínhabot. Málnával tálaljuk.

Vacsora: 1 szelet CH csökkentett kenyér, rukkolával és főtt tojással


Kövessétek nyomon ezt a 40 napot, és Ti is kapcsolódjatok be!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymer.blog.hu/api/trackback/id/tr368632570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.