Kövess minket!
Keresés
Szerzők
Kategóriák

Címkék

afonya (1) ananaszle (1) Ankle (1) Asics (1) bio (1) Boka (1) Bokaszorító (1) brownie (3) búzafűlé (1) céklalé (1) cleaneating (48) Combat (1) Compression (1) csiga (1) cukormentes (5) dieta (62) edzes (1) egeszseg (40) elsohet (1) elsonap (2) etteremteszt (1) fagyi (1) fánk (1) felkeszules (1) Fiametta (1) Fit-Active (1) Futás (3) gastro (66) gasztro (62) Gloves (1) glutenmentes (4) harmadikhet (7) harmadiknap (2) harmincadiknap (1) harmincegyediknap (1) harmincharmadiknap (1) harminchatodiknap (1) harminckettediknap (1) harminckilencediknap (1) harmincnegyediknap (1) harmincnyolcadiknap (1) harmincotodiknap (1) hatlapos (1) hatodikhet (6) hatodiknap (1) hetediknap (1) Hideg (2) huszadiknap (1) huszonegyediknap (1) huszonharmadiknap (1) huszonhatodiknap (1) huszonhetediknap (1) huszonkettediknap (1) huszonkilencediknap (1) huszonnegyediknap (1) huszonnyolcadiknap (1) huszonotodiknap (1) Hyperwarm (1) Ízületvédelem (1) kakaos (1) Kesztyű (1) kilencediknap (1) Knee (1) kocka (1) Kompressziós (1) light (60) masodikhet (7) masodiknap (1) Megelőzés (1) miri (69) muffin (1) My protein (2) Nadrág (1) negyedikhet (8) negyediknap (2) negyvenediknap (1) Nike (2) nyolcadiknap (1) otodikhet (8) otodiknap (1) paleo (3) PinkCadillac (1) pite (1) Pro (2) recept (65) répalé (1) review (7) rudi (1) sajttorta (2) Sleeve (1) SpartanRace (2) Sportsérülés (1) Steinberger (5) stories (2) szilvas (1) tábor (1) Tél (2) Térd (1) Térdszorító (1) Tights (1) tisztitókúra (5) tizediknap (1) tizenegyediknap (1) tizenharmadiknap (1) tizenhatodiknap (1) tizenhetediknap (1) tizenkettediknap (1) tizenkilencediknap (1) tizennegyediknap (1) tizennyolcadiknap (1) tizenotodiknap (1) torta (1) trend (47) Tréning (2) turo (1) turorudi (1) turotorta (1) Védelem (1) vega (3) vegan (1) vendegblogger (3) Winter (1) zab (1) zabkeksz (1) zoldsegle (1)
április 14

Reggeli: Teljes kiőrlésű croissant, tojás, saláta, frissen csavart narancslével



Talán az egyik legegyszerűbb, de mégis nagyon laktató, egészséges és látványos reggeli ötlet. Nincs másra szükségetek hozzá, mint egy teljes kiőrlésű croissantra, 2 db tojásra, jégsalátára és 2-3 szem narancsra. A tojásokat alaposan mossátok meg és pár csepp kókuszolajon vagy light vajon süssétek meg. Mégpedig úgy,hogy üssétek bele egy kisebb serpenyőbe a tojásokat, sózzátok, borsozzátok meg és fedő alatt addig süssétek,míg nem kap a sárgája is egy fehér réteget. Melegen, salátával és narancslével tálaljátok.

Tízórai: Fehérjeturmix

Bármilyen ízesítésű fehérjét (30 gr) keverjetek el 2 dl tejjel vagy vízzel. (ízléstől, diétától függően)

Ebéd: Borsófőzelék, főtt tojással vagy virslivel

Hozzávalók: 50 dkg zöldborsó, 2 dl főzőtejszín, 4 dl víz, 1 ek eritrit,só

Elkészítés: A borsót beletesszük a lobogó vízbe, 10 perc alatt puhára főzzük, közben borsozzuk és beletesszük az édesítőt. Ha puhára főtt, akkor levesszük a tűzről és botmixer segítségével összeturmixoljuk nagyjából. Ne az egészet,hogy legyenek benne még borsó szemek. Ettől be is fog sűrűsödni. Öntsük hozzá a tejszínt és tegyük vissza 3-4 percre főni. Tojással vagy virslivel tálaljuk.

Uzsonna: Clean túró rudi (Szafi receptje alapján)

Hozzávalók: 60 g köles (240 g vízben - csipet sóval, és édesítővel - fedő alatt puhára főzve), 80 g Szafi Fitt süteményliszt vagy kókuszliszt, 1 evőkanál citromlé,1 kupak vanília aroma

Hozzávalók a csokimázhoz: 2 evőkanál kakaópor, 2 evőkanál kókuszolaj, 2 kocka cukormentes csoki

Elkészítés: Főzzük meg puhára a kölest vízben. A főtt kölest turmixoljuk krémesre, majd adjuk hozzá a többi összetevőt, gyúrjuk össze és hideg helyen pihentessük 15 percet. Közben készítsük el a csokimázat, melyhez a kakaóport, kókuszolajat és a cukormentes csokit olvasszuk meg. Tegyük kicsit félre. Addig a köleses masszát kézzel formázzunk meg. Majd folyassuk rá az elkészült csokis mázat és tegyük hűtőbe 1 órára.

Vacsora: Lazacsos szendvics, friss zöldségekkel

Hozzávalók: 2-3 vékonyra szelt lazac, 2 szelet teljes kiőrlésű vagy CH csökkentett kenyér, idény, friss zöldségek, light krémsajt

Elkészítés: A felszelt kenyereket kenjük meg light krémsajttal, helyezzük rá a lazac szeleteket és zöldségekkel tálaljuk.


Kövessétek nyomon ezt a 40 napot, és Ti is kapcsolódjatok be!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymer.blog.hu/api/trackback/id/tr708610244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.