Kövess minket!
Keresés
Szerzők
Kategóriák

Címkék

afonya (1) ananaszle (1) Ankle (1) Asics (1) bio (1) Boka (1) Bokaszorító (1) brownie (3) búzafűlé (1) céklalé (1) cleaneating (48) Combat (1) Compression (1) csiga (1) cukormentes (5) dieta (62) edzes (1) egeszseg (40) elsohet (1) elsonap (2) etteremteszt (1) fagyi (1) fánk (1) felkeszules (1) Fiametta (1) Fit-Active (1) Futás (3) gastro (66) gasztro (62) Gloves (1) glutenmentes (4) harmadikhet (7) harmadiknap (2) harmincadiknap (1) harmincegyediknap (1) harmincharmadiknap (1) harminchatodiknap (1) harminckettediknap (1) harminckilencediknap (1) harmincnegyediknap (1) harmincnyolcadiknap (1) harmincotodiknap (1) hatlapos (1) hatodikhet (6) hatodiknap (1) hetediknap (1) Hideg (2) huszadiknap (1) huszonegyediknap (1) huszonharmadiknap (1) huszonhatodiknap (1) huszonhetediknap (1) huszonkettediknap (1) huszonkilencediknap (1) huszonnegyediknap (1) huszonnyolcadiknap (1) huszonotodiknap (1) Hyperwarm (1) Ízületvédelem (1) kakaos (1) Kesztyű (1) kilencediknap (1) Knee (1) kocka (1) Kompressziós (1) light (60) masodikhet (7) masodiknap (1) Megelőzés (1) miri (69) muffin (1) My protein (2) Nadrág (1) negyedikhet (8) negyediknap (2) negyvenediknap (1) Nike (2) nyolcadiknap (1) otodikhet (8) otodiknap (1) paleo (3) PinkCadillac (1) pite (1) Pro (2) recept (65) répalé (1) review (7) rudi (1) sajttorta (2) Sleeve (1) SpartanRace (2) Sportsérülés (1) Steinberger (5) stories (2) szilvas (1) tábor (1) Tél (2) Térd (1) Térdszorító (1) Tights (1) tisztitókúra (5) tizediknap (1) tizenegyediknap (1) tizenharmadiknap (1) tizenhatodiknap (1) tizenhetediknap (1) tizenkettediknap (1) tizenkilencediknap (1) tizennegyediknap (1) tizennyolcadiknap (1) tizenotodiknap (1) torta (1) trend (47) Tréning (2) turo (1) turorudi (1) turotorta (1) Védelem (1) vega (3) vegan (1) vendegblogger (3) Winter (1) zab (1) zabkeksz (1) zoldsegle (1)

8. nap
Hétfő
9. nap
Kedd
10. nap
Szerda
11. nap
Csütörtök
12. nap
Péntek
13. nap
Szombat
14. nap
Vasárnap
Reggeli Glutén-és cukormentes süti, protein joghurttal és áfonyával Zabpehelyből készült gofri, gyümölcsökkel Epres túrópite, fehérjével Mandulatejes zabkása, eperszósszal Teljes kiőrlésű croissant, tojás, saláta, frissen csavart narancslével Tojás,tofu,sajt 1 szelet teljes kiőrlés kenyér, sonkával, zöldségekkel
Tízórai Glutén-és cukormentes zabkeksz Cukormentes cappucino, kókuszkrémes tejszínhabbal 1 alma, pár szem dióval Narancsjuice Fehérjeturmix Jegeskávé Eper smoothie
Ebéd Köles, kókuszolajon sült csirkével, párolt zöldségekkel Grillezett makréla, pritaminpaprikás salátával, parmezánnal Grill zöldségek nyárson, salátaágyon, mozarellával és paradicsommal Brokkolikrémleves palacsintával Borsófőzelék, főtt tojással vagy virslivel Grillcsirke, zabpelyhes, túrós puffanccsal Grillsajt, tavaszi salátaágyon, grillezett padlizsánnal
Uzsonna 1 banán, pár szem mandula, kesudió Clean túró rudi Kókuszkocka Túrófánk Clean túró rudi Brownie, cocomas tejszínhabbal, málnával Curkor- és gluténmentes csokipuding
Vacsora Diétás tejberizs Fehérjeturmix Ananász grillezve Sült édesburgonya fokhagymás tejföllel, uborkával Lazacsos szendvics, friss zöldségekkel 1 szelet CH csökkentett kenyér, rukkolával és főtt tojással Fehérjeturmix

 

 



Alapvetően én személy szerint sosem voltam híve az őrületes diétáknak és a koplalásnak, inkább az ésszerűséget és egészséget tartottam szem előtt, nem azt, hogy egy hét alatt hogyan lehet 5-6 kilót fogyni. Szerintem már minden dietetikus és szakértő leírta egyszer, hogy nem eredményes, ha őrületes éhségsztrájkba kezd az ember, hiszen utána még több kiló jön vissza ránk. Diétázni lehet ideig-óráig, de ha utána visszatérünk a régi étkezési szokásainkhoz, akkor teljesen felesleges volt a kínszenvedésekkel teli időszak.

Most itt az új őrület, a clean eating, azaz tiszta étkezés diéta. Egészséges, karcsú testet ígér, koplalás nélkül. Tosca Reno írt először erről a programról, mely főleg friss zöldségekből, gyümölcsökből, rostban gazdag és nem feldolgozott élelmiszerekből áll. Minőségi alapanyagokat, sok fehérjéket, nyers zöldséget kell fogyasztani, figyelni a megfelelő folyadékbevitelre és el kell felejteni a fehér lisztet, cukrot. Igazából, így leírva nagyban hasonlít egy sima diétára, de fontos hangsúlyozni, hogy a minőségi alapanyagok vannak előtérbe helyezve. Egy példával szemléltetve: nagyon sokan a diétájuk során puffasztott rizst fogyasztanak, mivel kevés benne a kalória és a kenyeret helyettesíti. De nincs benne semmilyen tápanyag, amire szükségünk lenne a szervezetünknek, gyorsan éhesek leszünk tőle, ráadásul cukor vagy só hozzáadásával készül. Helyette egy kisebb szelet teljes kiőrlésű vagy CH csökkentett kenyér sokkal táplálóbb.

A téli időszak- és ünnepek alatt kevésbé figyeltünk az étkezésre. De lassan beköszönt a jó idő, megjelennek a szezonális, friss gyümölcsök, zöldségek. Bőven tudunk válogatni a jobbnál jobb tápanyagok között. Így áprilistól szeretnék egy clean eating programot indítani, melyben hétről hétre bemutatom, hogy mit fogyasztok. Írok az edzésekről is, hiszen azt se szabad elhanyagolni. Hét elején látni fogjátok arra a hétre megírt menüt és a napok során képekkel is illusztrálni fogom, sőt egy-egy receptet is megosztok veletek.

Kövessétek nyomon ezt a 40 napot, és Ti is kapcsolódjatok be!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymer.blog.hu/api/trackback/id/tr508583578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.