Kövess minket!
Keresés
Szerzők
Kategóriák

Címkék

afonya (1) ananaszle (1) Ankle (1) Asics (1) bio (1) Boka (1) Bokaszorító (1) brownie (3) búzafűlé (1) céklalé (1) cleaneating (48) Combat (1) Compression (1) csiga (1) cukormentes (5) dieta (62) edzes (1) egeszseg (40) elsohet (1) elsonap (2) etteremteszt (1) fagyi (1) fánk (1) felkeszules (1) Fiametta (1) Fit-Active (1) Futás (3) gastro (66) gasztro (62) Gloves (1) glutenmentes (4) harmadikhet (7) harmadiknap (2) harmincadiknap (1) harmincegyediknap (1) harmincharmadiknap (1) harminchatodiknap (1) harminckettediknap (1) harminckilencediknap (1) harmincnegyediknap (1) harmincnyolcadiknap (1) harmincotodiknap (1) hatlapos (1) hatodikhet (6) hatodiknap (1) hetediknap (1) Hideg (2) huszadiknap (1) huszonegyediknap (1) huszonharmadiknap (1) huszonhatodiknap (1) huszonhetediknap (1) huszonkettediknap (1) huszonkilencediknap (1) huszonnegyediknap (1) huszonnyolcadiknap (1) huszonotodiknap (1) Hyperwarm (1) Ízületvédelem (1) kakaos (1) Kesztyű (1) kilencediknap (1) Knee (1) kocka (1) Kompressziós (1) light (60) masodikhet (7) masodiknap (1) Megelőzés (1) miri (69) muffin (1) My protein (2) Nadrág (1) negyedikhet (8) negyediknap (2) negyvenediknap (1) Nike (2) nyolcadiknap (1) otodikhet (8) otodiknap (1) paleo (3) PinkCadillac (1) pite (1) Pro (2) recept (65) répalé (1) review (7) rudi (1) sajttorta (2) Sleeve (1) SpartanRace (2) Sportsérülés (1) Steinberger (5) stories (2) szilvas (1) tábor (1) Tél (2) Térd (1) Térdszorító (1) Tights (1) tisztitókúra (5) tizediknap (1) tizenegyediknap (1) tizenharmadiknap (1) tizenhatodiknap (1) tizenhetediknap (1) tizenkettediknap (1) tizenkilencediknap (1) tizennegyediknap (1) tizennyolcadiknap (1) tizenotodiknap (1) torta (1) trend (47) Tréning (2) turo (1) turorudi (1) turotorta (1) Védelem (1) vega (3) vegan (1) vendegblogger (3) Winter (1) zab (1) zabkeksz (1) zoldsegle (1)
április 10

Reggeli: Glutén-és cukormentes süti, protein joghurttal és áfonyával



Hozzávalók: 40 gr kókuszliszt, 20 gr fehérjepor, 1 tojás, 40 gr víz, édesítő, natúr joghurt, áfonya

Elkészítés: A kókuszlisztet, fehérjeport, tojást és édesítőt keverjük össze egy tálba. Öntsük hozzá a vizet, majd jól keverjük össze a tésztánk alapanyagait egy marék áfonyával. Kanalazzuk szilikonos sütőformába vagy muffinformába és az előmelegített sütőben 180 fokon süssük 20 percig. Ez idő alatt a natúr joghurthoz adjunk ízlés szerint édesítőt. egy kis tálkában. Majd a megsült, kihűlt kis sütikre kanalazzuk rá az édes joghurtot és egy-egy szem áfonyát.

Tízórai: Glutén-és cukormentes zabkeksz

Bármilyen cukor-és gluténmentes zabkeksz kiváló választás. Én a Gullon diabetikus kekszet búzakorpával, édesítõszerrel szoktam fogyasztani.

Ebéd: Köles, kókuszolajon sült csirkével, párolt zöldségekkel



Hozzávalók: 1 csomag köles vagy kimérve 10-15 gr, 2 ek. kókuszolaj, 2 közepes csirkemell, brokkoli, bébirépa,karfiol

Elkészítés: Először a kölest helyezzük egy edénybe annyi vízzel, ami épp ellepi a kölesünket. Főzzük kb.20 percig. Ha elfőne a víz, akkor még öntsünk hozzá, a lényeg, hogy puha legyen a kölesünk. Ha megfőtt, sózzuk, borsozzuk. Majd a csirkét is elkészítjük. 2 csirkemellet alaposan megmosunk, sózunk k, borsozunk és kókuszolajon odatesszük sütni. Ha elkezd pirulni az egyik oldal, akkor fordítsunk rajta egyet. Süssük kb. 20 percig. Akkor jó, ha belül puha, omlós,kívül ropogós. Majd egy másik edénybe odateszünk forrni vizet. Amibe belehelyezzük a fagyasztott vagy ha van lehetőségünk, akkor frissen vásárolt zöldségeket. (természetesen megtisztítva). Egy csipet sót öntünk a vízbe. Körülbelül 15 perc alatt puhára főzzük, majd leszűrjük. Ha megsült a csirkénk, megfőtt a köles és a párolt zöldség, akkor tálalhatjuk is.

Uzsonna: 1 banán, pár szem mandula, kesudió



Vacsora: Diétás tejberizs



Hozzávalók: 50 gr basmati rizs, 20 gr vaníliás protein por, természetes édesítő, fahéj

Elkészítés: A basmati rizst megfőzzük sótlan vízben. A protein port összekeverjük édesítővel, apránként hozzákeverjük a főtt rizshez. Ha túl sűrű lenne, 1dl vizet hozzáadhatunk. Egy tálkába kitesszük, megvárjuk,hogy kihüljön,majd fahéjat szórhatunk rá. Esetleg még natúr joghurtot önthetünk rá, melyet 1-2 szem eperrel/szederrel/áfonyával vagy almával összeturmixolunk.


Kövessétek nyomon ezt a 40 napot, és Ti is kapcsolódjatok be!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymer.blog.hu/api/trackback/id/tr948583670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.