Kövess minket!
Keresés
Szerzők
Kategóriák

Címkék

afonya (1) ananaszle (1) Ankle (1) Asics (1) bio (1) Boka (1) Bokaszorító (1) brownie (3) búzafűlé (1) céklalé (1) cleaneating (48) Combat (1) Compression (1) csiga (1) cukormentes (5) dieta (62) edzes (1) egeszseg (40) elsohet (1) elsonap (2) etteremteszt (1) fagyi (1) fánk (1) felkeszules (1) Fiametta (1) Fit-Active (1) Futás (3) gastro (66) gasztro (62) Gloves (1) glutenmentes (4) harmadikhet (7) harmadiknap (2) harmincadiknap (1) harmincegyediknap (1) harmincharmadiknap (1) harminchatodiknap (1) harminckettediknap (1) harminckilencediknap (1) harmincnegyediknap (1) harmincnyolcadiknap (1) harmincotodiknap (1) hatlapos (1) hatodikhet (6) hatodiknap (1) hetediknap (1) Hideg (2) huszadiknap (1) huszonegyediknap (1) huszonharmadiknap (1) huszonhatodiknap (1) huszonhetediknap (1) huszonkettediknap (1) huszonkilencediknap (1) huszonnegyediknap (1) huszonnyolcadiknap (1) huszonotodiknap (1) Hyperwarm (1) Ízületvédelem (1) kakaos (1) Kesztyű (1) kilencediknap (1) Knee (1) kocka (1) Kompressziós (1) light (60) masodikhet (7) masodiknap (1) Megelőzés (1) miri (69) muffin (1) My protein (2) Nadrág (1) negyedikhet (8) negyediknap (2) negyvenediknap (1) Nike (2) nyolcadiknap (1) otodikhet (8) otodiknap (1) paleo (3) PinkCadillac (1) pite (1) Pro (2) recept (65) répalé (1) review (7) rudi (1) sajttorta (2) Sleeve (1) SpartanRace (2) Sportsérülés (1) Steinberger (5) stories (2) szilvas (1) tábor (1) Tél (2) Térd (1) Térdszorító (1) Tights (1) tisztitókúra (5) tizediknap (1) tizenegyediknap (1) tizenharmadiknap (1) tizenhatodiknap (1) tizenhetediknap (1) tizenkettediknap (1) tizenkilencediknap (1) tizennegyediknap (1) tizennyolcadiknap (1) tizenotodiknap (1) torta (1) trend (47) Tréning (2) turo (1) turorudi (1) turotorta (1) Védelem (1) vega (3) vegan (1) vendegblogger (3) Winter (1) zab (1) zabkeksz (1) zoldsegle (1)

Reggeli: Gluténmentes, protein palacsinta eperrel



Hozzávalók: 2 db tojás, 40 g zabpehelyliszt vagy CH csökkentett lisztkeverék vagy a fehérjés változathoz 40 g fehérjepor, 2 dl ásványvíz, pár csepp kókuszolaj a tepsi kikenéséhez, 1 kisdoboz natúr joghurt, 3-4 szem eper

A tojásokat,lisztet és ásványvizet kikeverjük. Pár percig pihentetjük. Ezalatt a joghurtot elkeverjük az összeturmixolt eperrel.

Tízórai: Kesudió, dió, mandula

Ebéd: Rántott hús clean módra, sült édesburgonyával

Hozzávalók: 2 nagyobb szelet csirkemell, 1 tojás, 3 evőkanál zabliszt, kókuszolaj.

A csirkemelleket kiklopfoljuk, megsózzuk. A tojásokat felverjük, és előkészítjük a zablisztet egy tányérba. A húst először belehempergetjük a lisztbe, majd a tojásba, majd újra a lisztbe. Tepsit alufóliával kibéleljük, megkenjük kókuszzsírral és a húsokat belehelyezzük. Úgy süssük ki, hogy ne fedjük be a tepsit. Ha az egyik oldal megpirult, megfordítjuk a húsokat. 2 db édesburgonyát kockázzunk fel, süssünk meg, majd tálaljuk a hús mellé.

Uzsonna: Glutén-és cukormentes sajttorta

Vacsora: Cukkini, édesburgonya chips



Hozzávalók (egy közepes tálnyi chipshez):1 cukkini, 1 édesburgonya, 1 kanál kókuszolaj, só, oregánó, bazsalikom, kakukkfű

Elkészítés: Jól mosd meg a cukkiniket, édesburgonyát. Gyaluld le őket vékony szeletekre. Egy nagy tálban szórd rájuk a fűszereket, csorgass rá kókuszolajat, majd jól dolgozd össze. Egy sütőpapírral bélelt tepsiben terítsd szét úgy, hogy ne érjenek egymáshoz. Előmelegített sütőben 170 fokon süsd 40 percen át. Forgasd meg őket 40 perc után, majd süsd addig, míg meg nem pirul a másik oldaluk is.


Kövessétek nyomon ezt a 40 napot, és Ti is kapcsolódjatok be!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymer.blog.hu/api/trackback/id/tr188556720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.