Kövess minket!
Keresés
Szerzők
Kategóriák

Címkék

afonya (1) ananaszle (1) Ankle (1) Asics (1) bio (1) Boka (1) Bokaszorító (1) brownie (3) búzafűlé (1) céklalé (1) cleaneating (48) Combat (1) Compression (1) csiga (1) cukormentes (5) dieta (62) edzes (1) egeszseg (40) elsohet (1) elsonap (2) etteremteszt (1) fagyi (1) fánk (1) felkeszules (1) Fiametta (1) Fit-Active (1) Futás (3) gastro (66) gasztro (62) Gloves (1) glutenmentes (4) harmadikhet (7) harmadiknap (2) harmincadiknap (1) harmincegyediknap (1) harmincharmadiknap (1) harminchatodiknap (1) harminckettediknap (1) harminckilencediknap (1) harmincnegyediknap (1) harmincnyolcadiknap (1) harmincotodiknap (1) hatlapos (1) hatodikhet (6) hatodiknap (1) hetediknap (1) Hideg (2) huszadiknap (1) huszonegyediknap (1) huszonharmadiknap (1) huszonhatodiknap (1) huszonhetediknap (1) huszonkettediknap (1) huszonkilencediknap (1) huszonnegyediknap (1) huszonnyolcadiknap (1) huszonotodiknap (1) Hyperwarm (1) Ízületvédelem (1) kakaos (1) Kesztyű (1) kilencediknap (1) Knee (1) kocka (1) Kompressziós (1) light (60) masodikhet (7) masodiknap (1) Megelőzés (1) miri (69) muffin (1) My protein (2) Nadrág (1) negyedikhet (8) negyediknap (2) negyvenediknap (1) Nike (2) nyolcadiknap (1) otodikhet (8) otodiknap (1) paleo (3) PinkCadillac (1) pite (1) Pro (2) recept (65) répalé (1) review (7) rudi (1) sajttorta (2) Sleeve (1) SpartanRace (2) Sportsérülés (1) Steinberger (5) stories (2) szilvas (1) tábor (1) Tél (2) Térd (1) Térdszorító (1) Tights (1) tisztitókúra (5) tizediknap (1) tizenegyediknap (1) tizenharmadiknap (1) tizenhatodiknap (1) tizenhetediknap (1) tizenkettediknap (1) tizenkilencediknap (1) tizennegyediknap (1) tizennyolcadiknap (1) tizenotodiknap (1) torta (1) trend (47) Tréning (2) turo (1) turorudi (1) turotorta (1) Védelem (1) vega (3) vegan (1) vendegblogger (3) Winter (1) zab (1) zabkeksz (1) zoldsegle (1)

  1. nap
Hétfő
2. nap
Kedd
3. nap
Szerda
4. nap
Csütörtök
5. nap
Péntek
6. nap
Szombat
7. nap
Vasárnap
Reggeli Sült tojás tofuval, sült paradicsommal és teljes kiőrlésű kenyérrel Mogyoróvajas zabkása gyümölcsökkel Protein / zablisztes gofri cukormentes csokidpudinggal Banánfagyi erdei gyümölcsökkel Cukormentes müzli(zab), natúr joghurttal Bundáskenyér clean módra, zöldségekkel Glutén, cukormentes, protein palacsinta eperrel, natúr-epres joghurtba
Tízórai Áfonyás joghurt müzlivel Narancs smoothie Gyümölcsválogatás zabkekssz Paleo muffin Cukormentes, fahéjas puszedli, almás-kiwis turmixval Cukormentes jegeskávé 1 marék kesudió, mandula
Ebéd Kókuszolajban sült csirkemell párolt brokkolival, cukkinivel 2 összetevős tortilla, csirkemellel, zöldségekkel töltve Spenótfőzelék főtt tojással Pirított lazac wokban sült zöldségekkel, mustáros dresszinggel Sült csirkecomb salátaágyon Mézes csirkecomb, párolt almával, kölessel Rántott hús clean módra, sült édesburgonyával
Uzsonna Túrós zabgolyó diós-mákos-kókuszos kabátban 1 marék kesudió, mandula, mazsola Bounty krém 1 banán 1 kanál mogyoróvajjal Gurukrém Glutén-és cukormentes sajttorta Glutén-és cukormentes sajttorta
Vacsora Görög joghurt, epres proteinpor és kókuszchips Bazsalikomos mozzarella golyók paradicsommal Párolt spárga csirkemellsonkába göngyölve Csokoládés fehérjeturmix CH csökkentett kenyér, sajttal, dióval, szőlővel, 1 ksikanál cukormentes áfonyalekvárral Brokkolikrémleves pirított magokkal Cukkini, édesburgonya chips

 

 



Alapvetően én személy szerint sosem voltam híve az őrületes diétáknak és a koplalásnak, inkább az ésszerűséget és egészséget tartottam szem előtt, nem azt, hogy egy hét alatt hogyan lehet 5-6 kilót fogyni. Szerintem már minden dietetikus és szakértő leírta egyszer, hogy nem eredményes, ha őrületes éhségsztrájkba kezd az ember, hiszen utána még több kiló jön vissza ránk. Diétázni lehet ideig-óráig, de ha utána visszatérünk a régi étkezési szokásainkhoz, akkor teljesen felesleges volt a kínszenvedésekkel teli időszak.

Most itt az új őrület, a clean eating, azaz tiszta étkezés diéta. Egészséges, karcsú testet ígér, koplalás nélkül. Tosca Reno írt először erről a programról, mely főleg friss zöldségekből, gyümölcsökből, rostban gazdag és nem feldolgozott élelmiszerekből áll. Minőségi alapanyagokat, sok fehérjéket, nyers zöldséget kell fogyasztani, figyelni a megfelelő folyadékbevitelre és el kell felejteni a fehér lisztet, cukrot. Igazából, így leírva nagyban hasonlít egy sima diétára, de fontos hangsúlyozni, hogy a minőségi alapanyagok vannak előtérbe helyezve. Egy példával szemléltetve: nagyon sokan a diétájuk során puffasztott rizst fogyasztanak, mivel kevés benne a kalória és a kenyeret helyettesíti. De nincs benne semmilyen tápanyag, amire szükségünk lenne a szervezetünknek, gyorsan éhesek leszünk tőle, ráadásul cukor vagy só hozzáadásával készül. Helyette egy kisebb szelet teljes kiőrlésű vagy CH csökkentett kenyér sokkal táplálóbb.

A téli időszak- és ünnepek alatt kevésbé figyeltünk az étkezésre. De lassan beköszönt a jó idő, megjelennek a szezonális, friss gyümölcsök, zöldségek. Bőven tudunk válogatni a jobbnál jobb tápanyagok között. Így áprilistól szeretnék egy clean eating programot indítani, melyben hétről hétre bemutatom, hogy mit fogyasztok. Írok az edzésekről is, hiszen azt se szabad elhanyagolni. Hét elején látni fogjátok arra a hétre megírt menüt és a napok során képekkel is illusztrálni fogom, sőt egy-egy receptet is megosztok veletek.

Kövessétek nyomon ezt a 40 napot, és Ti is kapcsolódjatok be!

A bejegyzés trackback címe:

https://gymer.blog.hu/api/trackback/id/tr38498238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.