Kövess minket!
Keresés
Szerzők
Kategóriák

Címkék

afonya (1) ananaszle (1) Ankle (1) Asics (1) bio (1) Boka (1) Bokaszorító (1) brownie (3) búzafűlé (1) céklalé (1) cleaneating (48) Combat (1) Compression (1) csiga (1) cukormentes (5) dieta (62) edzes (1) egeszseg (40) elsohet (1) elsonap (2) etteremteszt (1) fagyi (1) fánk (1) felkeszules (1) Fiametta (1) Fit-Active (1) Futás (3) gastro (66) gasztro (62) Gloves (1) glutenmentes (4) harmadikhet (7) harmadiknap (2) harmincadiknap (1) harmincegyediknap (1) harmincharmadiknap (1) harminchatodiknap (1) harminckettediknap (1) harminckilencediknap (1) harmincnegyediknap (1) harmincnyolcadiknap (1) harmincotodiknap (1) hatlapos (1) hatodikhet (6) hatodiknap (1) hetediknap (1) Hideg (2) huszadiknap (1) huszonegyediknap (1) huszonharmadiknap (1) huszonhatodiknap (1) huszonhetediknap (1) huszonkettediknap (1) huszonkilencediknap (1) huszonnegyediknap (1) huszonnyolcadiknap (1) huszonotodiknap (1) Hyperwarm (1) Ízületvédelem (1) kakaos (1) Kesztyű (1) kilencediknap (1) Knee (1) kocka (1) Kompressziós (1) light (60) masodikhet (7) masodiknap (1) Megelőzés (1) miri (69) muffin (1) My protein (2) Nadrág (1) negyedikhet (8) negyediknap (2) negyvenediknap (1) Nike (2) nyolcadiknap (1) otodikhet (8) otodiknap (1) paleo (3) PinkCadillac (1) pite (1) Pro (2) recept (65) répalé (1) review (7) rudi (1) sajttorta (2) Sleeve (1) SpartanRace (2) Sportsérülés (1) Steinberger (5) stories (2) szilvas (1) tábor (1) Tél (2) Térd (1) Térdszorító (1) Tights (1) tisztitókúra (5) tizediknap (1) tizenegyediknap (1) tizenharmadiknap (1) tizenhatodiknap (1) tizenhetediknap (1) tizenkettediknap (1) tizenkilencediknap (1) tizennegyediknap (1) tizennyolcadiknap (1) tizenotodiknap (1) torta (1) trend (47) Tréning (2) turo (1) turorudi (1) turotorta (1) Védelem (1) vega (3) vegan (1) vendegblogger (3) Winter (1) zab (1) zabkeksz (1) zoldsegle (1)

Szeretnétek nassolni, de diétáztok? Esetleg vendégségbe mentek, és a társaságban van ételallergiában szenvedő is? Ez a sajttorta remek megoldás lehet azoknak, akik imádják a krémesen édes süteményeket, de kényesek arra, mit esznek, esetleg cukorbetegek vagy gluténérzékenyek. Ha nem tudjátok, hogyan készíthettek alkalomhoz illő, mennyei nassolnivalót, egészséges alapanyagokból, akkor itt a megoldás.

Olyan finom lett ez a torta, hogy nem tudom megállni, hogy minél hamarabb megosszam veletek ezt a receptet. Összességében nem 10 perc elkészíteni, mert jó darabig sülnie kell, de nem kell ott állnotok mellette. Sütésen kívül maximum 10 perc munkátok lesz vele. Amennyiben ezt megtoldjátok egy körülbelül 2 perces extra dekorációval, akár egy szülinapon is helyt áll. Nézzük is a receptet.

Hozzávalók:
  • 250 g gluténmentes, cukormentes keksz, lehet sós, édes, natúr, ízléstől függően
  • 2 evőkanál kókuszolaj/vaj
  • 250 gr zsírszegény túró/2 doboz light krémsajt (Aldiban, Lidlben beszerezhető)
  • 1 kisdoboz zsírszegény tejföl
  • 2 tojás
  • Gluténmentes vaníliás pudingpor
  • Édesítő
  • Gyümölcs (nekem meggy volt kéznél)

Hozzávalók a díszítéshez:
  • Cukormentes meggy/málnalekvár


Elkészítés:

Első lépésként melegítsük elő a sütőt 180 fokra, majd egy 22 cm-es tortaformát béleljünk ki sütőpapírral. Már kezdhetjük is a sütemény elkészítését. A kekszet morzsoljuk össze, amilyen apróra csak tudjuk, majd a kókuszolajat/vajat olvasszuk meg és keverjük össze a kekszes morzsával. Ha ezzel kész vagyunk, akkor nyomkodjuk a tortaformánk aljára és 10 percre tegyük be az előmelegített sütőbe. Vigyázzunk, hogy ne legyen több 10 percnél, mert könnyen megéghet a kekszes alapunk. Amíg sül a sütink alja, állítsuk össze a krémet. A túrót/krémsajtot (ízléstől és a diéta szigorúságától függően) tegyük egy nagyobb tálba, adjuk hozzá a tojásokat, a tejfölt, az édesítőt és végül a vaníliás pudingport. Jól keverjük össze, hogy krémes és csomómentes legyen. Eközben, miután letelt a 10 perc, vegyük ki a kekszes alapot a sütőből és öntsük rá a túrós/sajtos réteget. Ha szeretnétek díszíteni is, akkor a tetejére helyezzünk lekvárpöttyöket és fogpiszkálóval húzzuk szét. Körülbelül 45 percre tegyük vissza a tortánkat sülni, közben figyeljünk rá, hogy a teteje ne égjen meg. Ha úgy látjátok, hogy hamar kezd barnulni, akkor alufóliával takarjátok le és süssétek úgy tovább.

Várjátok meg, amíg kihűl (ez a legnehezebb része) és fogyasszátok egészséggel!


Kalóriatartalom: kb. 1200kcal (egy szelet kb.: 90kcal)


Receptjeimet nagyrészt magam találom ki, csakis egészséges hozzávalókból. Cukor -, gluténmentes, paleo és vegán ételekkel kísérletezem. Kőbe vésett szabályok nincsenek, hagyatkozzunk az érzékeinkre és biztosan nem fogunk csalódni. Van más ötleted, tipped? Máshogy készítenéd el? Oszd meg velem véleményedet, tapasztalataidat vagy küld el nekünk a recepted és a legjobbakat megosztjuk!

#Egészségesen finomat #Miri

A bejegyzés trackback címe:

https://gymer.blog.hu/api/trackback/id/tr248346360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.