Kövess minket!
Keresés
Szerzők
Kategóriák

Címkék

afonya (1) ananaszle (1) Ankle (1) Asics (1) bio (1) Boka (1) Bokaszorító (1) brownie (3) búzafűlé (1) céklalé (1) cleaneating (48) Combat (1) Compression (1) csiga (1) cukormentes (5) dieta (62) edzes (1) egeszseg (40) elsohet (1) elsonap (2) etteremteszt (1) fagyi (1) fánk (1) felkeszules (1) Fiametta (1) Fit-Active (1) Futás (3) gastro (66) gasztro (62) Gloves (1) glutenmentes (4) harmadikhet (7) harmadiknap (2) harmincadiknap (1) harmincegyediknap (1) harmincharmadiknap (1) harminchatodiknap (1) harminckettediknap (1) harminckilencediknap (1) harmincnegyediknap (1) harmincnyolcadiknap (1) harmincotodiknap (1) hatlapos (1) hatodikhet (6) hatodiknap (1) hetediknap (1) Hideg (2) huszadiknap (1) huszonegyediknap (1) huszonharmadiknap (1) huszonhatodiknap (1) huszonhetediknap (1) huszonkettediknap (1) huszonkilencediknap (1) huszonnegyediknap (1) huszonnyolcadiknap (1) huszonotodiknap (1) Hyperwarm (1) Ízületvédelem (1) kakaos (1) Kesztyű (1) kilencediknap (1) Knee (1) kocka (1) Kompressziós (1) light (60) masodikhet (7) masodiknap (1) Megelőzés (1) miri (69) muffin (1) My protein (2) Nadrág (1) negyedikhet (8) negyediknap (2) negyvenediknap (1) Nike (2) nyolcadiknap (1) otodikhet (8) otodiknap (1) paleo (3) PinkCadillac (1) pite (1) Pro (2) recept (65) répalé (1) review (7) rudi (1) sajttorta (2) Sleeve (1) SpartanRace (2) Sportsérülés (1) Steinberger (5) stories (2) szilvas (1) tábor (1) Tél (2) Térd (1) Térdszorító (1) Tights (1) tisztitókúra (5) tizediknap (1) tizenegyediknap (1) tizenharmadiknap (1) tizenhatodiknap (1) tizenhetediknap (1) tizenkettediknap (1) tizenkilencediknap (1) tizennegyediknap (1) tizennyolcadiknap (1) tizenotodiknap (1) torta (1) trend (47) Tréning (2) turo (1) turorudi (1) turotorta (1) Védelem (1) vega (3) vegan (1) vendegblogger (3) Winter (1) zab (1) zabkeksz (1) zoldsegle (1)

Sziasztok!

Hűha, hol is kezdjem... nem szeretnélek egy kisebb fajta regénnyel untatni titeket, de azért pár szót mesélnék magamról és arról, hogy miért is jött létre ez a blog és hogy is történt ez az egész.

Miri
Mirjamnak hívnak, de Miri a becenevem. Törzsgyökeres budapesti lány vagyok közgazdász diplomával, aki jelenleg egy multinacionális cégnél dolgozik. Szeretek nagyon sportolni, mozogni, nem az a típus vagyok, aki reggel lustálkodik az ágyban. Reggel 6-kor csörög az óra, kipattanok az ágyból és este 10-ig 11-ig meg se állok. Minden nap magam készítem el a napi ételeimet. Sajnos elég kevés hely van még jelenleg ahol tényleg egészségesen lehet étkezni, ezért inkább reggel felkelek korábban vagy este munka és sport után elkészítem a másnapi ebédem. Persze nem mindig voltam ilyen aktív, sportos lány.

Fiatalabb koromban utáltam a tesiórákat, nem nagyon sportoltam, míg mások kint játszottak, ugráltak én inkább kényelmesen üldögéltem, anyukám örömére cuki kerekded arcom volt, aminek én később annyira nem örültem. Volt egy-két próbálkozásom, elkezdtem musical táncra járni, majd belekezdtem a jégkorcsolyába, egy-két fitnesz óra, de valahogy mégsem éreztem, hogy hú de várom a következő alkalmat.


Majd az évek folyamán valami megváltozott. Elkezdtem egészséges ételeket fogyasztani, rendszeresen sportolni és mindig vártam a következő futást, fitnesz órát! Valahogy már nem kívántam a pörköltet, fehérkenyeret (szegény anyukám még mindig nem érti, hogy miért nem olajban sütött rántott husit kérek, ha megyek hozzá, amikor ez volt a kicsi Miri kedvence).

Megváltoztam, ráébredtem, milyen finomakat lehet enni egészséges hozzávalókból, milyen jó érzés egy izzasztó futás után vagy fitnesz óra után energiával feltöltődni és boldogan hazamenni, hogy „EEZ AAZ, megcsináltam!”. Mit szeretnék, hogy ha örökre kellene választanom ebédet, vacsorát? Halat, csirké, brokkolit... de most komolyan!

img_20150814_190100.jpg

Azért is hoztuk létre ezt a blogot Geri-vel, mert szeretnénk megmutatni nektek, hogy milyen jó dolog a sport és az egészséges életmód. Mind a ketten napi 8-9 órát irodában ülve töltünk, ezért úgy szeretnénk tanácsokat adni, receptekkel bombázni, edzéseket és fitnesz eszközöket (és még sok mást) bemutatni, hogy egy hozzánk hasonló átlagos, dolgozó ember is végig tudja csinálni és egyben megkedvelje ezt az életformát.

yoghurt_and_musli.jpg

Ahogy említettem imádok sütni-főzni – imádom az édességeket – és nem is kell lemondani róluk, csak a megfelelő formában kell elkészíteni. Ebben fogok nektek segíteni az elmúlt évek alatt szerzett tapasztalataim alapján!

#be yourself and love your life #gymerblog #Miri

A bejegyzés trackback címe:

https://gymer.blog.hu/api/trackback/id/tr368041608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása